Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:01:10 GMT

حیوان آزاری ارتش آمریکا داد حامیان حقوق حیوانات را درآورد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۳۵۱۸

حیوان آزاری ارتش آمریکا داد حامیان حقوق حیوانات را درآورد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش تارنمای سازمان «حامیان رعایت اصول اخلاقی در برابر جانوران» (پیتا)، استفاده از حیوانات زنده در تمرین‌های نظامی کبرای زرین (Cobra Gold)، سربازان را در معرض خطر ابتلا به بیماری‌های مشترک انسان و حیوان مانند ویروس کرونا قرار می‌دهد.

پیتا ضمن درخواست پایان استفاده از حیوانات در این تمرین‌های نظامی پیشنهاد کرد که روش‌های آموزشی مؤثرتر، اخلاقی‌تر و بدون استفاده از حیوانات به کار گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنتاگون هنوز به این نامه واکنشی نشان نداده است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

کبرای رزین به بزرگترین رزمایش نظامی چندملیتی منطقه هند و اقیانوس آرام اطلاق می‌شود که تمرین با مهمات جنگی، تخریب مین و نمایش حمله آبی – خاکی بخشی از مراحل مختلف آن را تشکیل می‌دهد.

در جریان این رزمایش مربیان تایلندی، بقا در جنگل را آموزش می‌دهند. تصاویر ارتش آمریکا از تمرین‌هایی که در اواخر زمستان پارسال برگزار شد نشان می‌دهد که تفنگداران دریایی مشغول نوشیدن خون مار کبرا و خوردن عقرب زنده هستند.

همچنین در فیلمی که پیتا از این رزمایش منتشر کرده تفنگداران دریایی با دستان خالی مرغ‌ها را کشته و مارمولک‌ها را زنده زنده پوست کنده و می‌خورند.

۲۰۲۳

برچسب‌ها ویروس کرونا رزمايش تخریب محیط زیست پنتاگون پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا رزمايش تخریب محیط زیست پنتاگون ویروس کرونا رزمايش تخریب محیط زیست پنتاگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در صدد است تا مسکو را به سوی رقابت تسلیحاتی بکشاند.

بر اساس اعلام این رسانه، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه صادره خود در این ارتباط ادامه داد: ناتو به دنبال کشاندن روسیه به یک رقابت تسلیحاتی است.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص اضافه کرد که ناتو با برگزاری رزمایش در نزدیکی مرزهای کشورش، سعی دارد مسکو را تحت فشار قرار داده و پای این کشور را به یک رقابت تسلیحاتی بکشاند تا از این طریق ظرفیت رزمی آن را محدود کند.

وی در ادامه تصریح کرد: آنها در این مسیر هرگز موفق نخواهند شد.

این در حالیست که وی پیشتر رزمایش ناتو در فنلاند که ۲۶ آوریل (دیروز هفتم ادریبهشت ماه) آغاز شد را اقدامی تحریک‌آمیز توصیف کرده بود.

زاخارووا در این خصوص تاکید کرده بود: رزمایش نظامی ناتو در مجاورت مرزهای روسیه ماهیتی تحریک‌آمیز دارد. هدف این رزمایش‌ها اعمال فشار نظامی بر فدراسیون روسیه از طریق نمایش زور و به اصطلاح چنگ و دندان نشان دادن است. این رزمایش‌ها خطر حوداث نظامی احتمالی را افزایش می‌دهد.

پیش‌تر، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در آستانه هفتادوپنجمین سال تاسیس این ائتلاف نظامی به سرکردگی آمریکا گفته بود که «هم‌اکنون روسیه و ناتو در وضعیت رویارویی مستقیم قرار دارند.»

گسترش دائمی ناتو به سمت شرق اروپا، به محل مناقشه و استدلال ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه بدل شده است به طوری که او بیش از ۲ سال پیش با اشاره به عدم پایبندی ناتو به وعده‌هایش مبنی بر عدم گسترش به شرق اروپا دستور آغاز عملیات ویژه نظامی مسکو را صادر کرد.

کد خبر 6090224

دیگر خبرها

  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • کسی که صدای حامیان فلسطین را خاموش کند، حیوان و هیولایی درنده است
  • مهمترین علائم سگی که مبتلا به هاری است؛ مراقب باشید گازتان نگیرند! |‌ این حیوانات منتقل کننده هاری هستند | ویدئو
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم
  • اول لب بود که دندان آمد/ آدم گرسنه اولویت دارد یا گربه محل؟!