Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@03:07:53 GMT

طرح بزرگ غربالگری پرسنل ذوب آهن اصفهان توسط مدیریت HSE

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۳۶۱۶

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان ، مجید مکاری، مدیریت HSE شرکت با اعلام این خبر و با بیان این که تا نابودی ویروس کرونا این اقدامات ادامه خواهد یافت، گفت: با همکاری مدیریت حراست و تدابیر امنیتی و ترافیکی از کلیه کارکنان در زمان ورود به کارخانه  تست تب سنجی  انجام و در صورت مشاهده علایم احتمالی به بخش اورژانس کارخانه معرفی می گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تجهیزات مورد نیاز این کار با پیگیری های مستمر مدیریت های سفارشات و کنترل کالا و خرید مواد مصرفی در حداقل زمان ممکن تهیه شد و  در اختیار این مدیریت قرار گرفت. مکاری، تاکید کرد: انجام عملیات تب سنجی بدون استثنا برای کلیه افراد در 6 نقطه ورودی به داخل کارخانه و ساختمان های اداری جهت  حداقل 10 هزار نفر به صورت شبانه روزی و در کلیه شیفت های کاری انجام می گردد.

مدیر HSE کارخانه با توصیه به الزام کارکنان در استفاده از ماسک در سرویس های ایاب و ذهاب و رعایت فاصله گذاری در زمان عبور از مبادی ورودی در جهت قطع زنجیره انتقال ویروس COVID-19 مطابق با اطلاعیه های قبلی، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا به کشور و در راستای پیشگیری از این بیماری تاکنون تعداد 30 هزار ژل جیبی و 100 هزار ماسک، بین پرسنل توزیع و  بیش از 12 میلیارد ریال جهت پیشگیری از اپیدمی بیماری در کارگاه ها مستقیماً هزینه شده است. همچنین میزان مصرف کل مواد ضدعفونی بیش از 4 هزار لیتر  برآورد می گردد.

وی در پایان با تشکر از تلاش های قابل تقدیر کلیه مدیریت های مربوطه با  اعلام این نکته که با بازگشایی کسب وکار ها کارکنان  فکر نکنند کرونا تمام شده است تصریح کرد: در حال حاضر معلوم نیست کرونا چه زمانی به پایان می رسد و لازم است رعایت توصیه های بهداشتی توسط کلیه پرسنل در صدر اولویت های کاری قرار گیرد و بی شک پیروزی بر این ویروس منحوس بدون همکاری  همگانی امکان پذیر نخواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اصفهان ذوب آهن سلامت شبانه روزی ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: حبیبه هراتی با اشاره به سرانه ۶۳۰ کیلوگرمی تولید زباله در تبریز، اظهار کرد: روزانه به صورت متوسط یکهزار تن زباله از سطح شهر تبریز جمع‌آوری می‌شود .

وی افزود: در طرح جدید سازمان مدیریت پسماند، به صورت آزمونه در ۲ منطقه زعفرانیه و رشدیه، جمع اوری پسماند خانگی به صورت شبانه از ساعت ۲۱ آغاز شده است و در ادامه به سایر مناطق شهر تسری می‌یابد.

هراتی با اشاره به خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست در سال گذشته افزود: پس از خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست، تفکیک پسماند و تولیدات این کارخانه افزایش یافته است.

وی با اشاره به فعالیت ۲ خط ۲۵۰ تنی تولید کمپوست در این کارخانه اعلام کرد: خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز در سال جاری راه‌اندازی می‌شود که در مجموع ظرفیت تولید کمپوست در سازمان مدیریت پسماند به ۸۰۰ تن در روز می‌رسد.

دیگر خبرها

  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان
  • دکتر ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت
  • انسان چه زمانی برای اولین بار سرما خورد؟
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است