Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:56:11 GMT

مشیری و تلاش برای یک شکار جدید از بارسلونا

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۴۳۹۶

مشیری و تلاش برای یک شکار جدید از بارسلونا

باشگاه اورتون با مالکیت فرهاد مشیری جدی ترین تیم خواهان ژان کلر تودیبو است. پیش از این، دینیه، گومس و سانتی مینا از بارسا راهی اورتون شده بودند.

به گزارش "ورزش سه"، آینده ژان کلر تودیبو مدافع فرانسوی بارسا احتمالا در لیگ انگلیس و باشگاه اورتون خواهد بود.

تودیبو ژانویه 2019 از تولوز به بارسلونا پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مدت زمانی حضورش در بارسا، او نتوانست مربیان را به خود متقاعد کند و پس از مدت ها نیمکت نشینی، زمستان گذشته به صورت قرضی به شالکه پیوست. قرارداد او قرضی با بند خرید 25 میلیون یورویی است. رقمی که با توجه به شرایط فعلی پس از شیوع کرونا، پرداختش از سوی باشگاه آلمانی غیرممکن به نظر می رسد.

 

 

 

 

به این ترتیب تودیبو به بارسا باز خواهد گشت ولی باشگاه کاتالان که برای جذب مهره های مدنظرش در تابستان، نیاز به پول دارد، به فروش تودیبو فکر می کند.

طبق ادعای اسپورت، باشگاه اورتون با مالکیت فرهاد مشیری در حال مذاکره برای تویبو است. پیشنهاد اول 20 میلیون یورو بود ولی با مخالفت بارسا به 25 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو بندهای متغیر افزایش یافت.

اختلاف دو باشگاه اما بر سر بندی در قرارداد است. بارسا تمایل دارد بند بازگشت را در قرارداد تودیبو بگنجاند ولی اورتون، مدافع فرانسوی را دائم و قطعی می خواهد.

رابطه دو باشگاه پس از انتقال دینیه، گومس و سانتی مینا از بارسا به اورتون بسیار خوب است و به نظر می رسد این مشکل هم پس از مذاکرات پیش رو حل و فصل شود و تودیبو به اورتون بپیوندد.

 

 

 

فرهاد مشیری اورتون بارسلونا ژان-کلر تودیبو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرهاد مشیری اورتون بارسلونا ژان کلر تودیبو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا‌ در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف خیرونا رفته و شروع این بازی جذاب آغاز شد تا دو تیم کار را با تساوی 1-1 دنبال کنند.

بارسا که بازی را هجومی آغاز کرده بود خیلی زود به گل رسید. لامینه یامال در میانه میدان توپ را در اختیار داشت و نگاهی به سمت خط دفاعی حریف انداخت تا متوجه حرکت آندریاس کریستنسن شد.

کریستنسن ارسال دقیق یامال را کنترل کرد و در آستانه ورود به محوطه جریمه فضا را مناسب دید تا توپ را با ضربه پای راست به گل تبدیل کند. این گل در حالی به سر رسید که تنها دو دقیقه و ۳۰ ثانیه از بازی گذشته بود.

بارسا با این گل انگیزه زیادی گرفت و به این فکر بود که با حملات بیشتر این اختلاف را بیشتر کند اما خیرونا غافلگیرکننده ظاهر شد و خیلی زود به گل تساوی رسید.

درحالیکه دوربین‌های تلویزیونی هنوز بازپخش صحنه گل بارسا را نشان می‌دادند، خیرونا روی یک حمله حساب شده گل زد و در دقیقه سه و ۴۰ ثانیه به گل تساوی رسید.

مارتین بعد از نفوذ به خط دفاعی بارسلونا موفق شد از سمت راست محوطه جریمه توپ را به سمت دروازه بفرستد که آرتم دووبیک در رقابت با رونالد آرائوخو با سر به این توپ ضربه زد و دروازه بارسا را باز کرد.

دیگر خبرها

  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • آرسنال پیش از یورو قرارداد رایا را قطعی می‌‌کند
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!