Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@16:36:46 GMT

بازار بزرگ ایران قهرمان شد/ دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه دوم

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۴۷۱۳

بازار بزرگ ایران قهرمان شد/ دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه دوم

با موافقت باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان، نتایج هفته سوم به‌عنوان نتیجه نهایی این رقابت‌های مورد تأیید قرار گرفت و برهمین اساس تیم بازار بزرگ ایران به‌عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ به دلیل وجود بیماری کرونا در ایران، شرایط برگزاری هفته چهارم (هفته آخر) لیگ برتر وزنه‌برداری مهیا نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس با توجه به موافقت تمامی باشگاه های شرکت کننده مبنی بر اتمام این مسابقات، نتیجه تا پایان هفته سوم برای معرفی تیم قهرمان در نظر گرفته شد و تیم وزنه برداری بازار بزرگ ایران به قهرمانی رسید.  

تیم‌های دانشگاه آزاد و شرکت ملی حفاری اهواز در رده‌های دوم و سوم شدند.

 نتیجه نهایی لیگ برتر بزرگسالان فصل98 به شرح زیر است:
1- بازار بزرگ ایران با 2271 امتیاز 
2- دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات با 2215 امتیاز 
3- ملی حفاری با 2203امتیاز 
4- عقاب نیروی هوایی با 1958 امتیاز 
5- مناطق نفتخیز جنوب با 1848 امتیاز
6- نیروی زمینی با 1836 امتیاز

انتهای پیام/س

منبع: آنا

کلیدواژه: لیگ برتر وزنه برداری لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان وزنه برداری دانشگاه آزاد بازار بزرگ ایران وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سعید دقیقی در بازی با گل‌گهر سیرجان این فرصت را خواهند داشت تا با شکست آنها به رتبه ششم جدول برسند و منتظر لغزش ملوان و ارتقای رتبه در هفته‌های آینده لیگ باشند.

شمس‌آذر با 34 امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد و گل‌گهر با 35 امتیاز در رتبه ششم و در صورت پیروزی شاگردان سعید دقیقی در این مسابقه صعود آنها به رتبه ششم قطعی خواهد بود و با 37 امتیاز پشت سر ملوان 39 امتیازی قرار خواهند گرفت تا در صورت شکست ملوان مقابل هوادار، دیدار هفته آینده آنها با ملوان با هیجان بیشتری دنبال شود و آنها برای رسیدن به رتبه پنجم جدول یک نبرد تماشایی با ملوانی‌ها داشته باشند.

شمس‌آذر قزوین که اولین سال حضور خود در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد اگر بتواند به رتبه پنجم جدول برسد و پشت سر مدعیانی مانند استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور قرار بگیرد عملکرد فوق‌العاده‌شان را کامل خواهند کرد و اگر فصل را در همین رتبه به پایان برسانند شگفتی‌سازی کرده‌اند، البته با توجه به عملکرد خوب ملوان و شرایط میزبانی گل‌گهر مقابل آنها این اتفاق سخت خواهد بود و به سادگی رقم نخواهد خورد.

این تیم با انگیزه پس از نمایش خوب مقابل استقلال و پیروزی هفته گذشته مقابل پیکان در فرم خوبی به سر می‌برد و به شرایطی که در نیم فصل اول داشت نزدیک می‌شود و به یک رقیب سرسخت برای تیم‌های لیگ برتری تبدیل شده است.

سعید دقیقی در بازی فردا مقابل سرمربی به میدان خواهد رفت که از لحاظ تجربه مربیگری در شرایط بالاتری قرار دارد و در این مسابقه هم با انگیزه‌های خاصی مقابل تیم منسجم گل‌گهر به میدان خواهد رفت تا در بدترین شرایط نتیجه تساوی بازی رفت را تکرار کند و مقابل آنها شکست ناپذیر باشد.

دیگر خبرها

  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • اسپورتینگ قهرمان جدید فوتبال پرتغال
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!
  • اینزاگی ساسولو را به بقا امیدوار کرد
  • رئال مادرید قهرمان شد؛ آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند