Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@16:22:05 GMT

عکس ؛ عیادت فدراسیون نشین ها از مهدی تاج

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۴۷۶۶

عکس ؛ عیادت فدراسیون نشین ها از مهدی تاج

تعدادی از اعضای فدراسیون فوتبال با حضور در منزل مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال از او عیادت کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی تاج ، رئیس سابق فدراسیون فوتبال که مدتی خارج از کشور حضور داشت و گفته شد در کشور آلمان به بیماری کرونا مبتلا شده بود به تازگی به ایران بازگشته است.

از همین‌رو تعدادی از اعضای فدراسیون فوتبال از جمله حیدر بهاروند، عبدالکاظم طالقانی، لیلا صوفی‌زاده، صادق درودگر و دکتر توحید سیف‌برقی از مهدی تاج در منزل شخصی او عیادت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیف‌برقی در این باره گفت:

امروز همراه اعضای هیئت‌رئیسه نزد تاج آمدیم. او در آلمان به کرونا مبتلا و در بیمارستانی در هانوفر بستری شد. با وجود اینکه تاج بیماری زمینه‌ای داشت و و بیماری سختی را تجربه می‌کرد، خوشبختانه کرونا را پس از طی دوره قرنطینه شکست داد.

وی با بیان اینکه تاج با بهبودی کامل وارد کشور شده است، تصریح کرد:

به‌خاطر بیماری زمینه‌ای و فشار خونی که دارد، باید استراحت کند و در منزل بماند. تاج وضعیت خوبی دارد که به مرور زمان می‌تواند کار‌های روزمره خود را انجام دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی تاج فدراسیون فوتبال ایران مهدی تاج محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال برانکو منچستریونایتد فدراسیون فوتبال مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۴۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران

باشگاه گل گهر کار شایسته ای را انجام داده است.

باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران محسوب می شود.

عصر روز گذشته طی مراسمی در باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر و با حضور اعضای انجمن اهدای عضو ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم، باشگاه گل‌گهر به عنوان اولین سفیر و حامی اقدام خداپسندانه "اهدای عضو" در میان باشگاه‌های فوتبال کشور معرفی شد.

باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد