Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@19:30:47 GMT

استرالیا سفیر چین را احضار کرد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۴۸۶۷

استرالیا از سفیر چین در این کشور خواست درباره آنچه که تهدید اقتصادی علیه این کشور خواند، توضیح دهد. ناطقان: به نقل از خبرگزاری رویترز، استرالیا از سفیر چین در این کشور خواست درباره آنچه که  تهدید اقتصادی در واکنش به اقدام کانبرا برای تحقیق بین المللی در خصوص منبع و گسترش شیوع ویروس کرونا خواند، توضیح دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سایمون بیرمنگام، وزیر بازرگانی استرالیا در این خصوص خاطرنشان کرد این کشور یکی از صادر کنندگان مهم سنگ آهن به چین است و منابع و انرژی استرالیا کمک زیادی به رشد تولید و ساخت و ساز در چین کرده است.

درخواست اخیر استرالیا برای تحقیقات بین المللی درباره شیوع ویروس کرونا موجب خشم بزرگترین شریک تجاری استرالیا یعنی چین شده است.

چنگ جینگیه، سفیر چین در استرالیا روز دوشنبه در این باره گفته بود در مقابل این درخواست کانبرا، مصرف کنندگان چینی می‌توانند گوشت گاو، گردشگری و دانشگاه‌های استرالیا را تحریم کنند.

بیرمنگام روز سه شنبه تصریح کرد: وزارت امور خارجه استرالیا، سفیر چین را برای ارائه توضیحات درباره اظهاراتش احضار کرده است. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: وزارت خارجه استرالیا ، سفیر چین ، احضار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وزارت خارجه استرالیا سفیر چین احضار سفیر چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد

به گزارش “ورزش سه”،  بازی نهایی ای اف سی کاپ در حالی بین الاحد لبنان و سنترال کاست استرالیا برگزار شد که بازی در استادیوم سلطان قابوس مسقط به میزبانی کشور عمان برگزار می‌شد.

این بازی تقابل بین برترین تیمهای لیگ استرالیا و لبنان بود که به فینال رسیده و مقابل هم صف آرایی می‌کردند.

باوجود نمایش یک طرفه سنترال کاست، این تیم در گلزنی ناکام بود و تا دقیقه ۸۴ نتوانست دروازه حریف را باز کند. نکته جالب اینکه هدایت این تیم برعهده مارک جکسون، مربی پیشین لیدز یونایتد و دستیار مارچلو بیلسای آرژانتینی بود که  حالا تیمش را در استانه یک موفقیت بزرگ قرار داده بود.

سرانجام تیم سنترال کاست در دقیقه ۸۴ و روی یک شوت دقیق آلو کول توانستند دروازه تیم لبنانی را باز کنند و با حفظ نتیجه تا پایان بازی عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.

این در حالی است که در خط حمله تیم لبنانی لی اروین مهاجم  سابق تیم تراکتور نیز حضور داشت.

از فصل آینده ای اف سی کاپ به جام درجه سوم آسیا تبدیل خواهد شد و لیگ قهرمانان آسیا جای این رقابت‌ها را خواهد گرفت که ایران نیز یک نماینده در آن خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تصاویر نجومی هفدهم اردیبهشت (6 مه)
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند
  • مدیریت عجیب آمریکایی‌ها؛ بیرمنگام به دسته سوم انگلیس سقوط کرد
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)
  • آلمان همکاری‌های تسلیحاتی با استرالیا را تقویت می‌کند
  • نماهنگ/شریک جرم