Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@10:22:26 GMT

افتتاح ناحیه مقاومت بسیج امام جعفرصادق(ع) چهاردانگه

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۴۹۴۸

افتتاح ناحیه مقاومت بسیج امام جعفرصادق(ع) چهاردانگه

ناحیه مقاومت بسیج امام جعفرصادق(ع) بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، ناحیه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر با حضور سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران و جمعی از مقامات و مسؤولین  شهرستان افتتاح شد.

در آئین افتتاح ناحیه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) چهاردانگه در حکمی از سوی فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، سرهنگ دوم پاسدار ابوذر مهدلو به عنوان فرمانده و سرگرد پاسدار محمد اخلاقی به عنوان جانشین فرماندهی این ناحیه منصوب و معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناحیه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع)چهار دانگه به صورت یک ناحیه مستقل از سپاه ناحیه سیدالشهداء (ع) شهرستان اسلامشهر، به عنوان سومین رده سازمانی جدید در سطح سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران ایجاد و آماده ارائه خدمات به جامعه بسیج و منطقه شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/ت/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مقاومت بسیج امام استان تهران ناحیه مقاومت بسیج امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است

عبدالحسین قاضوی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: طی ۲۷ ماه گذشته حدود ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرستان گرمه انجام شده است.

وی در ادامه افزود: طی این مدت ۱۰۰ هکتار به ناحیه صنعتی این شهرستان افزوده شده است و مکاتبه برای تبدیل ناحیه صنعتی شهرستان گرمه به شهرک انجام شده است.

فرماندار گرمه تصریح کرد: افزایش ۴۰ درصدی تولید گوشت مرغ، افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای، افتتاح سینما، کتابخانه، اجرای ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری، ۱۲۰ کیلومتر گازکشی به آبادی‌ها را برخی از اقدامات انجام شده عنوان کرد.

قاضوی افزود: شهرستان گرمه در حوزه نهضت ملی مسکن شهری پیشروترین شهرستان خراسان شمالی است و تاکنون ۲۲۳۲ قطعه زمین به مردم واگذار شده است و ۹۰۰ قطعه نیز در دست اقدام است.

کد خبر 6088268

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد