Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@22:35:58 GMT

۴۰ هزار بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۵۴۳۲

۴۰ هزار بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

سردار علی‌محمد اکبری روز دوشنبه در جلسه ستاد مواسات و کمک مومنانه که در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، افزود: در این مدت یک مجموعه کمک مومنانه نیز به ارزش ۳۲۰ میلیون ریال به کادر درمانی بیمارستان هاجر شهرکرد از طرف بسیج اعطا شد.

وی با تاکید بر اینکه کمکهای ارائه شده باید براساس پالایش و فهرست افراد نیازمند شناسایی شده توزیع شود، گفت:در توزیع  کمک‌های معیشتی باید عدالت رعایت شود و بهترین اقلام مورد نیاز با بهترین کیفیت تهیه و توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، هماکنون در هر شهرستان یک حساب متمرکز و مرکز استان نیز یک حساب متمرکز برای دریافت و جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است. 

اکبری، از توزیع  ۲ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی هدیه مقام معظم رهبری با همکاری سپاه بین اقشار نیازمند در این مدت اشاره کرد و گفت: ارزش هر بسته ۵ میلیارد ریال بوده است.

۲۲ آشپزخانه اطعام مهدوی کمیته امداد استان فعال شده است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به فعال شدن ۲۲ آشپزخانه اطعام مهدوی این نهاد برای تهیه و توزیع غذای گرم برای مددجویان زیرپوشش، گفت: در این آشپزخانه ها ۷۲ نفر با رعایت اصول بهداشتی مشغول فعالیت شدند.

علی ملکپور افزود:در این ایام ۱۰ هزار سبد مواد غذایی و غذای گرم با اعتباری افزون بر ۲۵ میلیارد ریال در بین این خانواده‌ها با رعایت فاصله اجتماعی، حفظ کرامت نیازمندان و رعایت تمامی نکات بهداشتی توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: نیکوکاران و خیران می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷* یا واریز به شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه واریز ۸۸۰۳۱۵۵۳۷ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۲۹۱ برای دریافت کمک‌های نقدی خود را به حساب کمیته امدادامام خمینی واریز کنند.

به گفته وی، تاکنون بیش از۲ هزار و ۲۰۰ مورد بسته سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شده است.

۸ میلیاردریال کمک نقدی و غیر نقدی و بخشش کرایه مغازه در رزمایش همدلی در شهرستان لردگان جمع‌آوری شده است

امام جمعه شهرستان لردگان نیز با اشاره به فعال شدن قرارگاه همدلی در شهرستان افزود: تاکنون بیش ۸ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی و بخشش کرایه مغازه در شهرستان اجرا شده است.

حجت السلام سید مهدی تاج زاد افزود: ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال این میزان بخشش اجاره مغازه و مابقی کمک‌های نقدی و غیر نقدی بوده است.

وی با تاکید بر شناسایی نیازمندان واقعی اظهار داشت: تهیه بانک اطلاعاتی نیازمندان برای اجرای دقیق این طرح ضروری است.

وی از توزیع ۵۰۰ میلیون ریال بسته بهداشتی بین نیازمندان نیز در این مدت خبر داد.

۳میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بسته معیشتی در شهرستان بن توزیع شده است

امام جمعه شهرستان بن نیز گفت: تاکنون بیش از ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

سید حسن میرافضلی افزود: فهرست خانواده‌ها نیازمند و افراد آسیب دیده در شهرستان تهیه شده است و کمک رسانی براساس فهرست تهیه شده انجام می‌شود.

۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بسته معیشتی در شهرستان سامان توزیع شده است

امام جمعه سامان نیز از تهیه و توزیع ۳ میلیارد  و ۸۰۰ میلیون ریال بسته معیشتی در شهرستان سامان خبر داد و گفت: این بسته‌ها از محل کمک‌های مردم از اسفندماه تهیه شده است.

حجت الاسلام علی اصغر عقیلی افزود: از نیمه شعبان تاکنون ۸۰۰ بسته به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تهیه و توزیع شده است.

وی از تهیه و توزیع ۹۰۰ میلیون ریال مواد ضدعفونی کننده در شهرها و روستاهای شهرستان خبر داد.

طرح هر امامزاده یک قربانی در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح ضیافت و همدلی در اوقاف و امور خیریه استان گفت :طرح هر امامزاده یک قربانی نیز در این ماه اجرا می‌شود.

حجت الاسلام حسن امیری افزود: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار ماسک در بقاع متبرکه استان تولید و توزیع شده است.

وی از توزیع ۸ هزاربسته غذایی در بین نیازمندان در راستای اجرای رزمایش مواسات خبر داد و گفت: بحث بخشودگی اجاره بها  موقوفات نیز در دستورکار قرار دارد.

به گزارش ایرنا، در بحران کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، تعدادی از خانواده‌ها دچار آسیب اقتصادی شدند و رهبر معظم انقلاب برای جبران آن دستور اجرای رزمایش کمک مومنانه را از روز نیمه شعبان صادر کردند.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا امام جمعه اوقاف و امور خیریه پالایش چهارمحال و بختیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی میلیون ریال بسته معیشتی بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده تهیه و توزیع تاکنون بیش امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: با دریافت خبری مبنی بر گرفتاری دو خانواده شامل ۱۰ نفر، در ارتفاعات آس‌جم حوالی روستای تنگ کلوره شهرستان خانمیرزا به سرعت تیم امداد و نجات پایگاه کوهستان خانمیرزا با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
مثنوی اضافه کرد: نجاتگران این ۱۰ نفر گرفتار را نجات دادند و به مکان امن منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان