Web Analytics Made Easy - Statcounter

هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در لبنان حوادث طرابلس را پیام هشداری برای مقامات لبنانی توصیف کرد و افزود، اکنون باید به فکر مردم فقیر و گرسنه بود نه تسویه‌حساب.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «یان کوبیچ» هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در لبنان به آشوب‌های دوشنبه شب (دیشب) و امروز طرابلس در شمال لبنان واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، وی اعلام کرد، حوادث فاجعه‌بار طرابلس و دیگری میان عاملان تظاهرات غیرمسالمت‌آمیز و ارتش لبنان که منجر به کشته شدن یک معترض و مجروحیت برخی افراد هر دو طرف شد، پیام هشدار به سران سیاسی در لبنان است.

کوبیچ ادامه داد: حالا زمان مناسبی برای تسویه‌حساب‌ها یا تعرض به بانک‌ها نیست بلکه زمانی است که باید حمایت ملموسی از اکثریت رو به رشد ناامید، فقیر و گرسنه در سرتاسر لبنان به عمل آید.

اعتراضات دوشنبه شب در شهر طرابلس لبنان با اقدامات خرابکارانه برخی معترضان به خشونت و درگیری میان ارتش و معترضان کشیده شد.

فرماندهی ارتش لبنان هم در بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان اعتراضات در میدان «عبدالحمید کرامی» در شهر طرابلس شماری از اغتشاشگران و نفوذی‌ها دست به خشونت و آسیب زدن به اموال عمومی و خصوصی زدند».

ارتش لبنان امروز اعلام کرد، در درگیری‌های دیشب چهل نظامی از جمله شش افسر زخمی شده‌اند.

معترضان به اوضاع معیشتی امروز نیز به چند شعبه بانک در طرابلس حمله کردند و آن‌ها را آتش زدند.

تظاهرات در لبنان که با شیوع کرونا متوقف شده بود، پس از لغو برخی اقدامات ویژه مقابله با کرونا و افزایش شدید قیمت دلار از سرگرفته شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان ملل لبنان بحران لبنان طرابلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا عسگریان در این باره اظهار کرد: از ابتدای طرح کالابرگ تسویه حساب با فروشندگان با فاصله اندک انجام می‌شد؛ به این معنی که از زمان اجرای طرح کالابرگ، به محض انجام خرید و به تناسب فاکتورها و براساس دقت‌هایی که بر فروش محصولات در فروشگاه‌ها صورت می‌گرفت، بین دو تا سه روز با فروشگاه‌ها تسویه می‌شد.

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد + جزئیات

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معمولا تا ساعت ۱۲ هرشب تمام فعل و انفعالات مالی با فروشگاه‌ها نهایی می‌شد، گفت: نوزدهم هر ماه با فروشگاه تسویه حساب صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: اما در مرحله سوم طرح فجرانه در تسویه دولت با فروشگاه‌ها فاصله‌ای افتاده که قرار است طی چهار روز آینده تسویه نهایی انجام شود.

به گفته عسگریان، بدهی دولت به فروشندگان کمتر از ۲ همت است.

کد خبر 849591 برچسب‌ها يارانه معيشتي وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن) یارانه

دیگر خبرها

  • کری‌‎خوانی سباستین کل برای بایرن مونیخ: می خواهیم با آنها تسویه حساب کنیم
  • نیروی هوایی ارتش امروز از هر زمان دیگری آماده‌تر است
  • مقام سازمان ملل: نتیجه حمله به رفح، مرگ و آوارگی بیشتر خواهد بود
  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • درخواست ویژه مقام ارشد نظامی از اساتید ارتش
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان