Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@22:26:55 GMT

توییت کدخدایی درباره صحت و اعتبار مدرک تحصیلی

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۵۹۶۱

توییت کدخدایی درباره صحت و اعتبار مدرک تحصیلی

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا عباسعلی کدخدایی در توییتر نوشت: " اسناد رسمی به موجب قانون، دارای اعتبار هستند و تا زمانی که اصالت مدارک سجلی یا گواهی تحصیلی مورد خدشه قرار نگرفته باشد، اصل بر صحت آن‌ها خواهد بود.

در صورت ادعای تردید یا جعل نسبت به این قبیل اسناد، مراتب از سازمان مربوط استعلام و نظر رسمی ان ملاک تصمیم گیری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

در هفته جاری اما و اگرهایی پیرامون مدرک تحصیلی منتخب مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی مطرح شد که در این باره سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرده بود اگر مدرک تحصیلی سینا کمالخانی منتخب حوزه تفرش در مجلس یازدهم تایید نشود، انتخابات آن حوزه ابطال می‌شود.

همچنین کدخدایی روز گذشته از عدم تایید مدرک تحصیلی کمالخانی از سوی وزارت علوم خبر داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا سینا کمالخانی روز شوراها دعای روز چهارم رمضان عباسعلی کدخدایی گواهی تحصیلی استعلام مدرک تحصیلی مدرک تحصیلی سینا کمالخانی ویروس کرونا سینا کمالخانی روز شوراها دعای روز چهارم رمضان مدرک تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ۲ ماهه کارت «پی‌.او‌.آر» پناهجویان افغان در پاکستان

پاکستان اعتبار کارت «اثبات ثبت نام» (پی‌.او‌.آر) پناهجویان افغان در این کشور را تا دهم تیرماه سال جاری تمدید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، دولت پاکستان به ریاست «شهباز شریف» اعلام کرد اعتبار کارت اثبات ثبت نام (پی‌.او‌.آر) پناهجویان افغان در این کشور تا دهم تیرماه (30 ژوئن) امسال تمدید شده است.

در ادامه نگرانی‌ها از روند اخراج اجباری پناهجویان افغان از پاکستان، روزنامه «داون نیوز» نوشت با تمدید مهلت دو ماهه این کارت‌ها، در حال حاضر پناهجویان می‌توانند به مدارس، حساب‌های بانکی و سایر تسهیلات مرتبط با آن دسترسی داشته باشند.

براساس گزارش اداره مهاجرت سازمان ملل از میان حدود 1.7 میلیون پناهجوی افغان که در پاکستان زندگی می‌کنند، حدود50 هزار نفر از آنها دارای کارت اقامت پی‌.او‌.آر هستند.

مدرکی از دخالت پناهجویان افغان در ناامنی‌های پاکستان نیستآغاز مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغان از پاکستانفعالان حقوق بشر پاکستان: اخراج پناهجویان افغان غیرانسانی است

دولت پاکستان از مهرماه (اکتبر) سال گذشته تاکنون بیش از نیم میلیون پناهجوی افغان فاقد مدرک را به‌صورت گسترده اخراج کرده است.

پاکستان ابتدا روند اخراج  پناهجویانی را آغاز کرد که هیچ نوع مدرک اقامتی و مهاجرتی با خود نداشتند، در مرحله بعد اخراج پناهجویان دارای کارت پی.او.آر افغانستان اجرایی شد، مرحله سوم اخراج پناهجویانی خواهد بود که دارای کارت مهاجرت سازمان ملل هستند.

دولت پاکستان همچنین تأکید کرده است دارندگان کارت پی.او.آر در مرحله‌ی سوم اخراج مهاجرین به کشورشان بازگردانده خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • تصاویر منتخب هفته در جهان
  • نمایش اثر منتخب شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • تمدید ۲ ماهه کارت «پی‌.او‌.آر» پناهجویان افغان در پاکستان
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • ملوان به جام حذفی رفت
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر