Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:49:49 GMT

تعبیر خواب؛ تابوت و تپه تا صخره و صدف

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۶۲۳۹

تعبیر خواب؛ تابوت و تپه تا صخره و صدف

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اغلب ما شب ها خواب هایی می بینیم که هنگام صبح و بیداری بسیار فکرمان مشغول معنای نهفته در آن می شود تا از تعبیر آن سردربیاوریم. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید پیشنهاد می کنیم  با بسته تعبیر خواب ما همراه شوید.

تابوت

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

اگر در خواب تابوت دیدید نترسید زیرا عمر شما طبیعی است و دیدن تابوت در خواب ارتباطی با مرگ و زندگی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفایس نوشته تابوت ملک وسیع و بزرگ است و مرده مال حرام در حالی که مرحوم مجلسی مرده را مال و منال و خیر و برکت تعبیر کرده است.

اگر دیدید خودتان تابوت می‌سازید ساختمان می‌سازید ساختمانی که سالیان دراز بر جا می‌ماند و خودتان هم از آن بهره مند می‌گردید. اگر در خواب دیدید که تابوتی را به دوش می‌برند و شما هم در زمره تشییع کنندگان هستید خبری از غایب به شما می‌رسد یا به چیزی که از آن دل بریده اید امیدوار می‌شوید.

اگر گمشده‌ای دارید که آن را از دست رفته می‌پندارید باز می‌یابید. اگر در خواب دیدید که تابوتی پوشیده است و ندانستید درون آن چیست یا کیست با موردی برخورد می‌کنید که نمی‌دانید سود بخش است یا زیان آور که ممکن است سود آور باشد. به هر صورت دیدن تابوت در خواب وحشتناک نیست و نباید بیننده خواب بترسد.

تپه

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

تپه اتکا است بر دیگری. چنانچه در خواب ببینید که بر تپه‌ای بلند ایستاده یا نشسته اید به شخصی بزرگ و مقتدر متکی می‌شوید یا محلی برای اعتبار و اعتماد می‌یابید که قدرتمند است و به شما نیز علو و بزرگی می‌بخشد.

اگر دیدید بر تپه‌ای ایستاده اید که اطراف آن تپه دشتی وسیع است از آن مرد که بر او متکی هستید و یا موقعیتی که دارید و به آن می‌بالید سود می‌برید به قدر وسعت آن دشت. اگر دیدید که بر تپه‌ای ایستاده اید که گرد شما را آتش گرفته در شرایطی که احتمالا برای دیگران مخاطره آمیز است امنیت می‌یابید. اگر از تپه پایین آمدید تنزل می‌یابید و اگر از تپه بالا رفتید به دشواری و صعوبت کاری انجام می‌دهید. نشستن پایین تپه حسرت و اندوه است. چنانچه ببینید که بر تپه‌ای ایستاده اید که احساس می‌کنید به خودتان تعلق دارد از جانب قدرتمندی مورد تعدی واقع می‌شوید.

ترخون

تعبیر خواب به روایت محمد بن سیرین

مردی بدگوهرِ بدکردار است، زیرا که اصل وی، سپند است و سپند را به سرکه نیز بیاغازانند و مدتی رها کنند. تا طبع و طعم وی ازحال خود بگردد و بعد از آن وی را بکارند، چون برآید، ترخون است. اگر بیند ترخون داشت، یا کسی به وی داد، دلیل که از آن مرد وی را مضرت و زیانی رسد. اگر بیند ترخون به کسی داد، یا از خانه بیرون انداخت، دلیل که از صحبت چنین مردی جدائی جوید و از او دور شود.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

از سبزی‌های خوردنی است و طعم تند دارد و همراه نعنا به بازار عرضه می‌شود. ترخون پیام آور بهار است. این سبزی تخم خاصی ندارد که بکارند و ترخون به بار آورند بلکه دانه‌های اسفند را که در آتش بریزیم با سرکه مخلوط می‌کنند و مدتی می‌گذارند اسفند در سرکه خیس بخورد، پس از مدتی اسفند خیس شده در سرکه را می‌کارند که ترخون بار می‌دهد. تندی و تیزی سرکه و دانه اسفند و طعم تند خود ترخون در تعبیر آن موثر است و به همین علت معبران کهن در خواب ترخون را آدم بد دانسته اند که زیان می‌رساند.

ولی در واقع ترخون پیام آور بهار است و دیدن آن در خواب بد نیست. چنانچه در خواب ترخون را ببینیم بهتر از اینست که آن را بخوریم. دیدن ترخون در خواب شادی و فرح و نشاط است، اما خوردن آن غم و رنج است که البته زیاد جدی و بزرگ نیست. برخی از معبران نوشته اند ترخون زن چابک و زرنگ و ریزنقش و پرتحرک است. زنی که در عین زیبایی و ظرافت، زیاد حرف می‌زند و زبانش تلخ است و سخنان نیشدار می‌گوید و چنانچه در خواب دیدیم دسته‌ای ترخون داریم یا از زمین کندیم با زنی دارای این خصوصیات رو به رو می‌شویم.

تعبیر خواب صخره

تعبير خواب صخره به روايت آنلی بیتون
1ـ دیدن صخره در خواب ، نشانة آن است که ناراحتی و اندوه در زندگی شما راه خواهد یافت ، و با اختلاف و مشاجراتی همیشگی روبرو خواهید بود .

2ـ بالا رفتن از صخره ای که شیب تندی دارد ، علامت آن است که خواهید کوشید از محیطهای یأس آور بگریزید .

تعبير خواب صخره به روايت خالد بن علی بن محد العنبری

صخره در خواب، به زن بردبار تعبیر میشود و نیز، نشانه بردباری، ثباتقدم و درازی عمر است. دیدن صخره در خواب ممکن است، بر افراد سنگدل و جاهل دین خدا دلالت داشته باشد.

تعبیر خواب صدف

تعبير خواب صدف به روايت محمدبن سیرین
اگر بیند که صدف داشت، دلیل که خادمی پیدا کند. اگر بیند که صدف وی ضایع شد، دلیل که خادمش بگریزد.
تعبير خواب صدف به روايت لوک اویتنهاو
صدف : خبرهای بد از دور دستها

جمع کردن آنها : شما با پشتکار زیاد مشکلات را از سر راه برخواهید داشت

صدفهای خالی : ضرر

صدفهای پر : کامیابی

منبع: بیتوته

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعبیر خواب تعبیر خواب به روایت تعبیر خواب بر تپه ای اگر بیند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اقدام عجیب دو جوان؛ نصب تلویزیون بزرگ در صندوق عقب ۲۰۶ و تماشای فوتبال وسط خیابان!

دو شهروند برای تلویزیون دیدن در خیابان در اقدام عجیبی در صندوق خودرو مشغول تلویزیون دیدن شدند که این حرکت بسیار در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.

کد خبر 750681

دیگر خبرها

  • دیروز، ایرانی‌های تورنتو با دیدن آرنولد شوارتزنگر، غش و ضعف کردند
  • حواشی فوتبال جنجالی بهانه دست کیهان داد: دیدید ورود زنان غلط بود؟
  • فیلم| اقدام عجیب دو جوان؛ نصب تلویزیون بزرگ در صندوق عقب ۲۰۶ و تماشای فوتبال وسط خیابان!
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟
  • برداشت جلبک‌های دارویی از سواحل صخره ایی منطقه رمین چابهار
  • ۸۰۰۰ سال پیش، انسان‌ها به اعماق غار تاریک فرانسوی رفتند؛ اما چگونه؟ (+عکس)
  • پیش بینی قیمت دلار ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / خواب کاهش دلار تعبیر می‌شود؟
  • چشم انتظاری تاریخ بر بالین ریسباف پیر؛ رویای اصفهان تعبیر می‌شود
  • آثار عیلامی در خطر تعرض است؟