Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به برخی ادعا‌ها مبنی بر اینکه مسوولان ورزش از قهرمانی این تیم حمایت می‌کنند، گفت: کاری به حواشی نداریم و حرف‌های آن‌هایی که به زمین نیامدند برایمان ارزشی ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داوود فنایی ، در خصوص اینکه مشخص شده بعضی تیم‌ها در شرایط فعلی تمرین می‌کنند، رای کمیته استیناف در خصوص بازی سپاهان و پرسپولیس، سرنوشت ادامه لیگ و … صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه که در زیر می‌خوانید متن کامل این گفتگو است:

ابتدا بگویید که دروازه‌بان‌های پرسپولیس چطور تمرین می‌کنند؟

داوود فنایی:

مگر می‌شود در این شرایط تمرین درست کرد؟ حالا شنیدم که بعصی تیم‌ها در خفا تمرین می‌کنند. اگر این‌طور است چرا کمیته انضباطی ورود نمی‌کند. نمی‌دانم چطور بعضی‌ها به راحتی قانون را نقض می‌کنند. اگر مشکلی است برای همه یکسان این و باید یه راه حل یکسان پیدا شود نه اینکه بعضی‌ها در این شرایط مخفیانه تمرین کنند.

کمیته استیناف هم رای کمیته انضباطی در خصوص بازی سپاهان و پرسپولیس را تایید کرد و بازی به طور رسمی ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شد.

داوود فنایی:

معلوم بود این اتفاق رخ می‌دهد. فکر می‌کنم کل ایران آقایان را شناختند. آقایان ترسیدند به زمین بیایند بعد در تلویزیون قسم جان خودشان و فرزندشان را می‌خورند! حق به حقدار رسید. همه باید قوانین را رعایت کنند و اگر تخلف کردند جریمه بشوند. فکر می‌کنم رفتار ما در روز بازی کاملا حرفه‌ای بود.

پرسپولیس الان با تیم دوم جدول ۱۰ امتیاز اختلاف دارد، آیا باید از الان پرسپولیس را قهرمان این فصل نامید؟

داوود فنایی:

اصلا این‌طور نیست، ۹ بازی و ۲۷ امتیاز مانده و قهرمانی ما هم مسجل نیست. مثل قبل بازی به بازی پیش می‌رویم. هرکسی این نظر را دارد که قهرمانی ما مسجل شده چیزی از فوتبال نمی‌دانند. به‌خصوص اکنون که ما ۵۰ روز است تمرین نکرده‌ایم.

منتقدان پرسپولیس می‌گویند وزیر ورزش می‌خواهد این تیم قهرمان شود، این نظریه را قبول دارید؟

داوود فنایی:

این حرف‌ها ارزشی ندارد. آقایان به زمین نیامدند تا با پرسپولیس بازی کنند حالا حرف الکی می‌زنند! مگر می‌شود وزیر بخواهد پرسپولیس قهرمان شود؟ ما وارد حاشیه‌سازی آقایان نمی‌شویم و راه خودمان را می‌رویم.

به نظر شما سرنوشت این فصل لیگ چه باید باشد؟

داوود فنایی:

هر تصمیمی که فیفا گرفت را باید اجابت کنیم. ما هم مثل کشور‌های دیگر با کرونا مبارزه می‌کنیم پس هر تصمیمی که فیفا گرفت را اجرایی می‌کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته استیناف پرسپولیس پرسپولیس داوود فنایی دروازه بانان پرسپولیس کمیته استیناف مربی دروازه بانان پرسپولیس داوود فنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنج لیگ برتر روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نکته مهم این دیدار حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس درون دروازه این تیم پس از غیبت طولانی مدت به دلیل مصدومیت بود که توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا با ۱۱ کلین شیت پشت سر سید حسین حسینی و حسین پورحمیدی دروازه‌بانان تیم‌های استقلال تهران و تراکتور در رده دوم قرار بگیرد.

تنها ۵ هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر زمان باقی است و اختلاف بیرانوند با صدر جدول کلین شیت ۳ عدد است و اگر دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس خواهان دریافت جایزه دستکش طلایی است باید حداقل در ۴ بازی از ۵ دیدار تیمش، دروازه خود را بسته نگه دارد.

پرسپولیس در این ۵ هفته، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در قائمشهر میهمان نساجی خواهد بود، شاگردان «اوسمار ویه‌را» پس از آن باید در روز ۲۲ اردیبهشت رو در روی هوادار قرار گیرند. سرخ‌ها در هفته بیست و هشتم، میزبان استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی خواهند بود و در دو هفته پایانی به ترتیب رو در روی شمس آذر در قزوین و مس رفسنجان در تهران قرار خواهند گرفت.

بیرانوند در این ۵ بازی کار راحتی نخواهد داشت و در صورتی که رقبای او نتوانند دروازه خود را بسته نگه دارند، دروازه‌بان پرسپولیس می‌تواند بار دیگر جایزه دستکش طلایی را از آن خود کند.

کد خبر 6096189

دیگر خبرها

  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • جنون گل هفتاد متری شهاب زاهدی!
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد
  • ماجرای حواشی دیدار ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران چه بود؟
  • واکنش های دیدنی دروازه بانان در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم