Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری درباره عرضه شکر با نرخ دولتی، نرخ سکه و طلا، نرخ ارز، جشنواره فروش اینترنتی رمضان در خبرگزاری میزان منتشر شد. تاریخ انتشار: 22:05 - 09 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۶۵۲۴

خبرگزاری میزان ـ طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری درباره عرضه شکر با نرخ دولتی، نرخ سکه و طلا، نرخ ارز، جشنواره فروش اینترنتی رمضان در خبرگزاری میزان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرضه شکر با نرخ ۵۵۰۰ تومان در بازار / دلیل گران شدن حبوبات

سخنگوی ستاد تنظیم بازار گفت: هر کیلوگرم شکر بسته بندی ۹۰۰ گرمی با قیمت ۵ هزار و ۵۰۰ تومان در فروشگاه زنجیره‌ای، اتحادیه‌های کارمندی، کارگری و سازمان میادین عرضه شده است.

نرخ ارز در ۹ اردیبهشت/ کاهش نرخ دلار

قیمت خرید و فروش دلار امروز ۹ اردیبهشت ۹۹ در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز گذشته با کاهش همراه بوده است.

جشنواره فروش اینترنتی رمضان آغاز شد

جشنواره فروش اینترنتی رمضان از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به منظور ایجاد بستر خرید و فروش غیرحضوری اقلام ویژه و پرمصرف ماه مبارک رمضان آغاز شد.

فروش ماهی گرمابی ۴۵ درصد کاهش یافت

رئیس اتحادیه پرورش دهندگان ماهی‌های گرمابی گفت: با شیوع ویروس کرونا، فروش انواع ماهی به خصوص ماهی‌های گرمابی بیش از ۴۵ درصد کاهش یافته است.

نرخ طلا و سکه در ۹ اردیبهشت ماه

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: سکه طرح جدید امروز با کاهش ۳۰ هزار تومانی با قیمت ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد.

ششمین مرحله یارانه معیشتی فردا شب واریز می‌شود

ششمین مرحله یارانه معیشتی فردا شب مورخ ۱۰ اردیبهشت به حساب سرپرست خانوار‌های مشمول واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: رکوردزنی تولید پلی اتیلن/ افزایش قیمت حبوبات در سایه غفلت سازمان حمایت/ محموله ۵ هزارتنی لیموترش در راه کشور/ دلار افزایشی شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران جشنواره فروش اینترنتی رمضان خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: پرونده دو متهم فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

رضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳  لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

او تصریح کرد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • اما و اگرهای فروش اینترنتی دارو