Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@16:10:21 GMT

حدود ۹۰ درصد آمریکایی‌ها بیمناک فروپاشی اقتصاد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۶۷۴۶

حدود ۹۰ درصد آمریکایی‌ها بیمناک فروپاشی اقتصاد

بر اساس یک نظرسنجی انجام شده،‌ ۸۹ درصد آمریکایی‌ها بیمناک هستند که اقتصاد این کشور در سایه شیوع ویروس کرونا با فروپاشی مواجه شود.

به گزارش مشرق، تقریبا ۹۰ درصد از مردم آمریکا بیمناک هستند که اقتصاد آمریکا در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا فرو خواهد پاشید.

این نظرسنجی که توسط «آکسیوس/IPSOS» انجام شده نشان می‌دهد که نگرانی در میان طرفداران هر دو حزب اصلی آمریکا یکسان بوده و ۸۹ درصد از جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها گفته‌اند «تا حدودی، زیاد یا به شدت» نگران هستند که شیوع ویروس کووید-۱۹ که تا روز سه شنبه بیش از ۵۷ هزار آمریکایی را به کام مرگ کشانده، باعث سقوط شدید اقتصاد آمریکا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

۲۶/۵ میلیون نفر شغل خود را در آمریکا از دست دادند

بر اساس نتایج این نظرسنجی، ۸۸ درصد از دموکرات‌ها گفته‌اند نگران هستند که بازگشت زودتر از موعد به حالت عادی باعث بروز خطرات برای جوامع آنها شود این در حالی است که ۵۶ درصد جمهوری‌خواهان نگران این موضوع هستند. در مجموع ۷۴ درصد از پرسش‌شوندگان گفتند که نگران بازگشت زودتر از موعد به حالت زندگی عادی هستند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از یک چهارم آمریکایی‌ها کسی را می شناسند که به ویروس کووید-۱۹ مبتلا شده و حدودا یک هشتم از آمریکایی‌ها کسی را که به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده می‌شناسند.

بر اساس آخرین آمارها، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از مرز ۱ میلیون نفر عبور کرده است و قربانیان کرونا در این کشور نیز به بیش از ۵۷ هزار نفر رسیده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور سال جهش تولید اخبار بورس ویروس کرونا اشتغال آمریکا اقتصاد امریکا نظرسنجی آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران در خطر است؛ ماجرا چیست؟

وضعیت بارش‌ها در برخی از نقاط کشور از جمله تهران بسیار نگران کننده است!

به گزارش تازه‌نیوز، تهران از جمله شهر‌هایی است که با متوسط بارش ۵۰ ساله فاصله زیادی دارد و ما نتواستیم به میزان بارش‌های نرمال برسیم. اگر هم به این میزان برسیم آمار مصرف در تهران بسیار بالا و نگران‌کننده است و در روز‌های گذشته ۴۰ مترمکعب بر ثانیه بوده که عددی بسیار بالاست.

تامین این میزان آب به بیش از یک میلیارد مترمکعب منابع آبی نیاز دارد که این بارش‌ها و حتی بارش‌های بیشتر هم نمی‌توانند این عدد را تامین کنند. در گذشته ۳۰ درصد منابع آب شرب تهران از منابع زیرزمینی و ۷۰ درصد از منابع آب سطحی تامین می‌شد، اما امروز این عدد برعکس شده و ۷۰ درصد آب شرب تهران از منابع آب زیرزمینی تامین می‌شود و ۳۰ درصد از منابع آب سطحی.»

دیگر خبرها

  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • ملکه اردن آمریکا را محکوم کرد/ زندگی ما بی‌ارزش است/ غزه نمونه‌ای از فروپاشی استانداردهای جهانی است
  • تهران در خطر است؛ ماجرا چیست؟
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • پس لرزه های خطرناک جنگ غزه در جهان؛ آیا زندگی یهودیان در غرب غیرممکن می شود؟
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • روایت ارتشبد آمریکایی از تحویل سوخو 35 به ایران
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است