Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@08:32:59 GMT

سرانه فضای ورزشی و فرهنگی جزیره خارگ ارتقا یافت

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۶۸۳۴

سرانه فضای ورزشی و فرهنگی جزیره خارگ ارتقا یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رضایی عصر سه شنبه در نشست عمرانی بخشداری ویژه خارگ اظهار داشت: اقدامات بسیار مناسبی در حوزه عمرانی جزیره در سالهای اخیر با همت والای مدیران ارشد استانی و مدیران بخش ویژه خارگ صورت گرفته است که شایسته تقدیر است.

وی افزود: با افتتاح سالن تدبیر امید جزیره خارگ فضای ورزشی جزیره ۱۰ درصد ارتقا یافت و هم اکنون سرانه ورزشی جزیره نسبت به استاندارد موجود در کشور بالاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی صیادان جزیره نبود حوضچه آرامش برای پهلودهی قایق‌ها و شناورهای سنتی بود که با همت والای اداره کل بنادر ودریانوردی موج شکن طراحی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ساخته و به بهره برداری رسید.

رضایی گفت: در حوزه خدمات شهری ساخت ساختمان آتش نشانی این جزیره بعد از ۵۰ سال ساخت و افتتاح شد همچنین در توسعه فضای سبز شهری اقدامات بسیار مناسبی با بافت بومی جزیره در محدودهای شرکت‌های نفتی وشهری در حال اجرا است.

نماینده عالی دولت در بخش ویژه خارگ خاطر نشان کرد: در حوزه خدمات فرهنگی و هنری جزیره توانستیم با یک وحدت رویه سالن اجرای فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره بهسازی و نوسازی شود و همچنین یک پلاتو با ساختاری مناسب در اختیار اهالی فرهنگ و هنر جزیره قرار دهیم.

رضایی افزود: در حوزه استقرار اورژانس ۱۱۵ با مشکلات عدیده ای مواجه بودیم که توانسیتم با تخصیص یک ساختمان با بهسازی و نوسازی بصورت کامل یک مجموعه در اختیار اورژانس ۱۱۵ قرار گرفت و توانستیم بعد از سال‌ها اورژانس که از خواسته بحق اهالی شریف خارگ بود در جزیره مستقر کنیم.

بخشدار ویژه خارگ در پایان یادآورشد: اقدامات زیر ساختی دولت با حمایت استاندار در بخش ویژه خارگ همچنان ادامه دارد و بزودی پروژه‌ای عمرانی عظیم تفریحی و گردشگری این جزیره توسط شهرداری خارگ اجرایی خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آتش نشانی شهرداری فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگ و هنر فرهنگی و هنری بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ویژه خارگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس، محمود شمسی‌پور اظهار کرد: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت، در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: هفت مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بروجن انتقال یافتند.

کد خبر 749147

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • افزایش۱۵۳ مدرسه و ۳۰۰ فضای ورزشی در شهرستان‌های استان تهران
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه