Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@14:12:23 GMT

معلمین جهادگر متعلمین خود را به‌سوی نور هدایت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۶۸۶۱

معلمین جهادگر متعلمین خود را به‌سوی نور هدایت می‌کنند

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: معلمین جهادگر متعلمین خود را به‌سوی نور هدایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام سید احمد شاهرخی در شورای آموزش‌وپرورش استان با تبریک روز معلم و کارگر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پرفضلیت رمضان اظهار کرد: به فرموده امام راحل که معلم شغل انبیاست، معلمان شمع فروزان منبع اصلی هدایت هستند که با افاضه نور الهی برای بینا کردن دل‌ها و قلوب متعلمین تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه براساس آموزه‌های دینی انبیا از طریق نور الهی مردم را به‌سوی نور هدایت می‌کنند، افزود: معلمین جهادگر نیز متعلمین خود را به‌سوی نور هدایت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در ارکان تعلیم و تربیت معلمین جایگاه والایی دارند، عنوان کرد: همچنین دانش آموزان یک رکن اساسی تعلیم و تربیت بوده و علم و دانش رکن دیگری است تا هدف مبارک را که تربیت نیروی متناسب با مبانی دینی است رقم بزنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: رفتار و گفتار و کردار و نصایح معلمین به‌گونه‌ای است که متعلمین را به‌سوی توحید هدایت می‌کند و این هدایت از طریق قران و ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بین قران و ماه رمضان رابطه دلنشینی وجود دارد که ماه رمضان بهار قران است، عنوان کرد: فضیلت این ماه به قران و نزول آن است و فضیلت ما انسان‌ها نیز در ارتباط با قرآن است.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه معلمین با ایثار جسم و جان خود اسباب رشد و تعالی دانش‌آموزان را فراهم می‌کند، گفت: امید می‌رود با همفکری و همدلی روزهای بهتری را برای معلمین و متعلمین رقم بزنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماینده ولی فقیه در لرستان معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساس پیشرفت هر کشور توجه به آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت، طی پیامی روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمین حوزه حج و زیارت تبریک و تهنیت گفت.

در متن پیام آمده است: در طول تاریخ، همواره بر بزرگداشت و تکریم مقام معلم، تأکید شده و سخنان بسیاری درباره جایگاه معلم گفته شده است؛ به گونه‌ای که تلاش برای نوشتن جمله‌های تازه درباره شأن و منزلت والای مقام معلم و آموزگار به تکرار خواهد انجامید. بی‌شک پایه و اساس پیشرفت و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل ِ آینده‌ساز جوان است؛ و با عنایت به نقش محوری و اساسی معلم در تربیت نسل جوان و اعتلای دانش و فرهنگ در جامعه، باید در نظر داشت که تکریم معلمان، تکریم جامعه است.

در سالی که به نام «جهش تولید» نامگذاری شده است، بی شک نقش ارزشمند اساتید و معلمین بیش از پیش پررنگ می‌شود. استادان، به عنوان یکی از ارکان توسعه علمی کشور در شکل گیری شخصیت علمی و فرهنگی دانشجویان نقشی ماندگار دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، روز معلم را به اساتید و معلمین گرانقدر و بالاخص آموزگاران خانواده بزرگ حج و زیارت تبریک و تهنیت عرض نموده و برایشان از درگاه خداوند منان سلامتی و موفقیت در کلیه امور را خواستارم.

کد خبر 6094061

دیگر خبرها

  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قران کریم در سمنان
  • موافقت مجدد مقامات سوئد با هتک حرمت قران مجید
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • نامه ویکتور فرانکل (روانپزشک اتریشی) به معلمین سراسر دنیا (فیلم)
  • ایران با تلاش معلمین و استادان به قطب علمی منطقه تبدیل شده است
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند
  • اساس پیشرفت هر کشور توجه به آموزش و پرورش است
  • فیلم/ رهبر انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند