Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@08:46:13 GMT

برگزاری رزمایش کمک مومنانه در منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۷۳۰۵

برگزاری رزمایش کمک مومنانه در منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان

منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان با شروع ماه مبارک رمضان در راستای توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه و در راستای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به توزیع بسته‌های کمک معیشتی به خانواده‌های کمتر برخوردار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، همزمان با شروع ماه مبارک رمضان و تشکیل پویش‌های مردمی برای کمک به خانواده‌های کمتر برخوردار، منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان در راستای توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارائه کمک‌های مومنانه اقدام به تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بسته‌های کمک معیشتی که شامل مایحتاج عمومی است با همراهی و کمک امامان جمعه شهرهای همجوار منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان با شناسایی خانواده‌های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در کشور به دست عزیزان هموطن خواهد رسید.

توزیع بسته‌های کمک مومنانه با همراهی و همدلی مسئولان ارشد استان مرکزی از جمله  میرزایی فرماندار ساوه، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه، فدایی فرماندار زرندیه، امام جمعه زرندیه و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهر ساوه صورت گرفته است.

رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان با مبلغ 8 میلیارد ریال و در قالب 5 هزار بسته در میان عزیزان هموطن توزیع شد.

پرسنل منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان با اهدای دو روز از حقوق خود و مدیران این منطقه اقتصادی با اهدای یک هفته از حقوق خود در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.

قرار است در این رزمایش کاروان مواسات، همدلی و کمک مومنانه در روزهای با برکت ماه میهمانی خدا با حضور در مناطق محروم و کمتر برخوردار در جهت تقویت انسجام ملی و ایجاد روحیه ایثار گام بردارد، به همین منظور توزیع بسته های معیشتی با همراهی استانداری استان مرکزی و فرمانداری شهرستان زرندیه صورت می‌گیرد.

در کنار کمک‌هایی که توسط منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان برای خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا اختصاص یافته است، این منطقه ویژه اقتصادی با اختصاص کمک‌هایی به پرسنل بیمارستان‌ها و خادمان عرصه سلامت و بهداشت که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا حضور دارند، تلاش کردند تا اتحاد میان مردم را بیش از پیش نمایان کنند.

بر همین اساس مبلغ 230 میلیون ریال جهت خرید تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه‌های مانیتورینگ بیمارستانی و 900 میلیون ریال برای خرید لباس ایزوله بیمارستانی و مبلغ 207 میلیون ریال برای خرید نمایشگر و تیغه لارنگسکوب و گاید بزرگسال اختصاص یافته است.

همچنین مبلغ 400 میلیون ریال وجه نقد به حساب دانشگاه علوم پزشکی اراک جهت پشتیبانی مالی از پرسنل کادر درمان در اختیار این نهاد قرار گرفت.

بر اساس این خبر با توجه به شروع ماه مبارک رمضان و طرح اکرام نیازمندان مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال کمک نقدی نیز به حساب موسسه بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی اهدا شد.

مدیریت و پرسنل منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان باور دارند می‌توان با هم و در کنار هم از روزهای سخت مبارزه با شیوع ویروس کرونا به سلامت گذر کرد و همراهی و همدلی مردم در این مسیر جزو میراث ماندگار ایران اسلامی برای نسل آینده خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ایرانیان ماه مبارک رمضان رزمایش رهبر معظم انقلاب توزیع بسته بسته های کمک ویروس کرونا میلیون ریال کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۱۲۰۰ کارگر استان بوشهر به اشتغال

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به توجه به مطالبات کارگران، گفت: در سال گذشته با حمایت ویژه از جامعه کارگری یک‌ هزار و ۲۰۰ کارگر استان بوشهر به اشتغال بازگشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مهدی مهرانگیز ظهر امروز در آیین جشن کارگری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نقش مهم کارگران در عرصه‌های مختلف را مهم دانست و اظهار داشت: احقاق حقوق کارگران در اولویت برنامه دستگاه قضا قرار دارد.

وی از تعیین شعبه ویژه رسیدگی به دادخواست‌های کارگران در دادگستری استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: حل مشکلات و تحقق مطالبات کارگران همواره مورد توجه دستگاه قضا بوده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بازدید مستمر از صنایع و شهرک‌های صنعتی را یکی از مأموریت‌های دستگاه قضا استان دانست و بیان کرد: با حمایت ویژه از جامعه کارگری در سال 1402 بیش از 1200 نفر از کارگران به اشتغال خود بازگشتند.

مهرانگیز توجه به حقوق عامه از جمله کارگران را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: تمام مسئولان دستگاه قضا و دادستان‌های استان بوشهر بر توجه به بررسی حقوق عامه توجه ویژه‌ای دارند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته کار و کارگر اضافه کرد: بیش از یک‌هزار و 300 نفر از کارگر در  صنایع و واحدهای تولیدی منطقه ویژه بوشهر فعالیت می‌کنند که توجه ویژه‌ای برای احقاق حقوق آنان می‌شود.

احمد دشتی‌زاده بیان کرد: تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و کاهش چالش‌های کارگران و کارفرمایان در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به کار می‌گیریم تا شاهد دستیابی به بهترین نتیجه باشیم.

در این مراسم تعدادی از کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با اهدای لوح، از تلاش مدیرعامل این منطقه تجلیل کردند.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • ایجاد دهکده لجستیکی مرزی سرخس
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • بازگشت ۱۲۰۰ کارگر استان بوشهر به اشتغال
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد