Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@07:48:48 GMT

تست کرونای ۳۱ درصد از نیویورکی‌ها مثبت بوده است

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۷۳۴۲

تست کرونای ۳۱ درصد از نیویورکی‌ها مثبت بوده است

فرماندار ایالت نیویورک اعلام کرد که طی دو هفته گذشته تست ابتلا به کرونای ۳۱ درصد از شهروندان شهر نیویورک مثبت بوده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «آندرو کوومو» فرماندار ایالت نیویورک روز سه‌شنبه گفت بیش از 30 درصد از ساکنان شهر نیویورک که تست ابتلا به کرونا داده‌اند،‌ جواب تست آنها مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: «به طور میانگین طی 14 روز گذشته 31 درصد از ساکنان شهر نیویورک که تست کرونا داده‌اند، مشخص شد که به این ویروس مبتلا شده‌اند.»

کوومو در ادامه اضافه کرد: «31 درصد از ساکنان منطقه "لانگ آیلند"، 28 درصد از ساکنان منطقه "مید هودسون" و 17 درصد از ساکنان نیویورک غربی که تست داده‌اند، جواب تست ابتلای آنها به کرونا مثبت بوده است.»

در میان تمام ایالت‌های آمریکا،‌ ایالت نیویورک بدترین وضعیت از نظر ابتلا به ویروس کرونا را داراست.

بر اساس آخرین آمار، تعداد مبتلایان به کرونا در این ایالت به بیش از 300 هزار نفر رسیده و قرباینان کرونا در این ایالات نیز به بیش از 22 هزار و866 نفر رسیده است.

تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا نیز پس از آنکه روز گذشته از مرز یک میلیون نفر عبور کرد، امروز به بیش از یک میلیون و 22 هزار نفر رسیده است. همچنین تعداد قربانیان کرونا در آمریکا نیز به بالای 57 هزار و 800 نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایالت نیویورک آمریکا مبتلایان به کرونا درصد از ساکنان مثبت بوده نفر رسیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات دانشجویان مراکشی در حمایت از غزه

به گزارش قدس آنلاین، صدها تن از دانشجویان دانشگاه شهر «الدار البیضاء» مراکش در راستای همبستگی با دانشجویان دانشگاه‌های غربی برای حمایت از نوار غزه تظاهراتی برپا کردند.

براساس گزارش خبرگزاری آناتولی، شرکت‌کنندگان در این تظاهرات با سردادن شعارهایی مخالفت قاطعانه خود را نسبت به هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام و نسل‌کشی ملت فلسطین را محکوم کردند.

آنها همچنین همبستگی خود را با دانشجویان تمام کشورهای جهان حامی فلسطین و در رأس آن دانشجویان آمریکایی اعلام کردند.

در کنار مراکش کشورهای دیگر از جمله ترکیه و یمن نیز شاهد برگزاری تجمعات و تظاهرات در همبستگی با دانشجویان دانشگاه‌های غربی در حمایت از غزه بوده است.

شهرهای مختلف مراکش از جمله رباط پایتخت آن تقریبا هر روز شاهد تجمع‌های گسترده مراکشی‌ها برای اعلام همبستگی با ملت فلسطین و درخواست برای توقف حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه، لغو محاصره و کمک‌رسانی هستند.

از سوی دیگر، همزمان با تظاهرات دانشجویی دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی، دانشجویان اردنی نیز در حال آماده شدن برای برگزاری تجمعات اعتراض‌آمیز برای اعلام همبستگی با ساکنان غزه در روز سه‌شنبه هستند.

در همین رابطه، «انجمن دانشجویی حمایت از مقاومت» با صدور بیانیه‌ای خواستار برگزاری تجمع دانشجویی در روز سه‌شنبه برای حمایت از غزه، ساکنان آن و مقاومت فلسطینی شد.

در این بیانیه همچنین آمده است این تجمع تحت عنوان «دانشجویان اردن از غزه حمایت می‌کنند» با هماهنگی تمامی گروه‌ها و فراکسیون‌های دانشجویی برگزار خواهد شد.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شده و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورده است.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت، ساکنان نوار غزه به‌ویژه در شمال نوار غزه در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • تظاهرات دانشجویان مراکشی در حمایت از غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • 7 دلیل که باید به قبرس شمالی سفر کنید
  • جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین زنجان درحال انجام است
  • انجام فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین شهر زنجان
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟