Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی، پیشگیری و مقابله با قطع بی رویه درختان عصر سه شنبه به ریاست علیرضایی فرماندار شهرستان آوج و با حضور سلطانی دادستان، سرهنگ منصوری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، خضری معاون فرماندار، بخشداران، رؤسای ادارات جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، محیط زیست، منابع طبیعی و نمایندگان شهرداری‌های آوج و آبگرم در فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضایی فرماندار شهرستان آوج در این جلسه گفت: انسان در گذشته کاملاً با طبیعت مأنوس بود و طبیعت بخش زیادی از محیط و فضای زندگی افراد را تشکیل می‌داد اما امروزه بر اثر گسترش شهرنشینی و توسعه صنعتی، طبیعت و محیط زیست مورد دخل و تصرف زیادی قرار گرفته است.

وی افزود: موضوع قاچاق چوب و قطع درختان به عنوان یک موضوع فرهنگی و زیست محیطی باید بیش از پیش مورد توجه مردم و مسئولان باشد و با سوداگران و دلالانی که با سو استفاده از باغداران نسبت به قطع درختان در اراضی و جنگل‌های ملی اقدام می‌کنند، به شدت برخورد شود.

فرماندار شهرستان آوج تصریح کرد: دهیاران و اهالی روستاهای شهرستان هرگونه قطع درختان در باغات را به مسئولان ادارات مرتبط بویژه جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست گزارش کنند تا از طریق مراجع قضائی و انتظامی با متخلفان برخورد شود.

در این جلسه مقرر شد کمیته‌ای متشکل از نمایندگان ادارات، موضوع نظارت و سرکشی از روستاها و مناطقی که مورد دستبرد و دخالت سوداگران چوب قرار دارند، با حساسیت و شدت بیشتری پیگیری شده و با متخلفانی که بدون دریافت مجوزهای لازم از منابع طبیعی یا جهاد کشاورزی، نسبت به قطع درختان اقدام می‌کنند علاوه بر توقیف چوب و کامیون حمل کننده افراد به دستگاه قضائی معرفی شوند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا زیست محیطی شهرداری طبیعت فرماندار شهرستان فرمانده نیروی انتظامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی قطع درختان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۷۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!

به گزارش “ورزش سه”، ذوب‌آهن اصفهان در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بدشانسی‌های متعددی را تجربه کرده و حالا در هفته‌های پایانی مسابقات کار سبز پوشان اصفهانی به جایی رسیده که آنها با کمبود شدید بازیکن مواجه شدند.

محمد ربیعی سرمربی گاندوها در فصل جاری ۴ بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد و در نیم فصل مسابقات با جدایی غیرمنتظره چند بازیکن خود مواجه شد.

ذوب‌آهن اگرچه در نقل و انتقالات زمستانی تعدادی بازیکن جدید را خریداری کرد اما حالا با کمبود شدید بازیکن مواجه است. سبزپوشان در آستانه دیدار با نساجی مازندران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر هم سه بازیکن دیگر خود را از دست داده‌اند.

چاپاراتزه، فریبرز گرامی و مهرداد رضایی سه بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت در بازی عصر چهارشنبه حضور ندارند و همین موضوع کار ربیعی را سخت‌تر خواهد کرد.

سرمربی ذوب‌آهن در این خصوص گفته است: با توجه به فاصله نزدیک بازی‌ها سعی می‌کنیم ریکاوری خوبی انجام دهیم. سخت بود که ۲ هفته متوالی در خانه تراکتور بازی کنیم. چاپاراتزه، گرامی و رضایی را در اختیار نداریم، از ۱۶ بازیکن خود ۱۳ بازیکن داریم که ۲ دروازه‌بان هستند و قطعا باید از بازیکنان پایه تیم خود استفاده کنیم. البته نبود بازیکنان خللی در روند ما ایجاد نمی‌کند.

شرایطی که ربیعی درباره آن صحبت کرده به خوبی نشان می‌دهد که ذوبی‌ها با کمبود شدید بازیکن در مسابقه حساس با نساجی مواجه هستند. با این حال باید دید ربیعی چگونه خلا بازیکنان کلیدی خود را جبران خواهد کرد و از چه نفراتی در ترکیب تیمش استفاده می‌کند.

دیگر خبرها

  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • باید از برگزاری تورهایی که مسئولیتی در قبال حفاظت از طبیعت ندارند، جلوگیری شود
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • نابودی طبیعت اهالی روستای چنار رودخان را رنجیده خاطر کرد + فیلم و تصاویر
  • قابی زیبا از طبیعت روستای تانی محله + فیلم
  • ۴۰ درصد تاغزار‌های استان سمنان دچار آفت است
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند