Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار ارومیه در این گفتگو با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از زمانی که کرونا در ارومیه شیوع پیدا کرده شهرداری با تمامی توان کوشیده است که از انتشار هرچه بیشتر آن جلوگیری کند.

وی با تشریح جزئیات کارها و اقدامات انجام گرفته از سوی شهرداری ارومیه اعم از ضدعفونی معابر، بحث حمل و نقل عمومی و کمک به سایر ارگان‌ها ادامه داد: یکی از مشکلات کشور جمهوری اسلامی ایران که همزمان با کرونا با آن نیز روبروست تحریم‌های ظالمانه آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ارومیه گفت: تحریم‌های آمریکا و سیاست‌های خبیثانه این دولت استکباری، سلامتی و بهداشت شهروندان ایرانی و همشهریانم در ارومیه را تهدید می‌کند و بعضاً در راستای همین تحریم‌ها در ابتدای شیوع کرونا با کمبودهایی مواجه شدیم اما خوشبختانه ملت ایران یک صدا و یکدل پای کار آمده‌اند تا خلأ و کمبودی احساس نشود.

حضرت پور یادآور شد: توزیع بسته‌های کمک معیشتی برای اقشار آسیب پذیر از کرونا را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده‌ایم و تاکنون ۲۳ هزار بسته از سوی شهرداری به نیازمندان و همچنین رانندگان بخش حمل و نقل عمومی اهدا شده است.

وی همچنین از انجام تست کرونا بین رانندگان بخش حمل و نقل عمومی شهر ارومیه خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه در راستای تأمین ماسک برای شهروندان ارومیه‌ای کارگاه‌های تولید ماسک بسیاری در سطح شهر از سوی خیرین و نهادهای مختلف راه اندازی شده است که این سبب می‌شود کمبود آن‌چنانی حس نشود.

ارزروم آماده ارسال ماسک و مواد ضدعفونی به ارومیه است

محمت سکمن شهردار ارزروم ترکیه هم در این گفتگو از اعلام آمادگی شهرداری ارزروم برای ارسال ماسک و مواد ضدعفونی کننده خبر داد و گفت: ارومیه و ارزروم شهرهای خواهر خوانده هستند و باید در این شرایط به فکر گذر از این دوران باشیم و این یک آزمون جدی و تجربه‌ای نو برای ماست.

وی با تشریح اقدامات شهرداری ارزروم بر انتقال تجربیات بین دو طرف در مبارزه با کرونا تأکید کرد و ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم تا پایان ماه رمضان کرونا را در ارزروم کنترل و جلوی شیوع آن را بگیریم.

شهردار ارزروم ترکیه ادامه داد: شهروندان ارزروم تنها با اخذ مجوز از شهرداری می‌توانند در سطح شهر تردد کنند و رفت و آمد شهروندان در سطح شهر را کنترل می‌کنیم و جلوگیری می‌شود و کارتهایی نیز بین نیازمندان با ارزش ۲۵۰ لیره توزیع می‌شود که به غیر از سیگار قابلیت خرید از تمامی فروشگاه‌ها و تمامی اقلام را دارد.

شهرداران ارزروم ترکیه و ارومیه در پایان همدیگر را بعد از پایان دوران کرونا جهت حضور در شهرهایشان دعوت کردند.

شهرداری ارومیه در راستای دیپلماسی شهری، استفاده از تجربیات سایر شهرداری‌های جهان و همچنین تبیین تحریم‌های ظالمانه آمریکا و اثرات آن بر سلامتی شهروندان ایرانی و ارومیه را در برنامه خود قرار داده و در دیدارهای آنلاین آینده نیز با تعدادی از شهرداران شهرهای جهان این موارد را تشریح خواهد کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بخش حمل و نقل سیگار ماسک ماه رمضان ملت ایران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۷۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ناصرخاکی از صدور دستوری به شهرداری فردیس برای ساماندهی «پارک تندرستی» در این حوزه قضائی خبر داد و گفت: یکی از مشکلات این شهرستان، علیرغم تراکم بالای جمعیت، کمبود فضاهای سبز بوده و همین موضوع موجب محرومیت و عدم دسترسی همه شهروندان به این فضاها شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از پارک‌های مهم این شهرستان، «پارک تندرستی» است، تصریح کرد: با توجه به شرایط گفته شده و وقوع برخی بزه به دلیل حضور اراذل و اوباش و توزیع مواد مخدر و همچنین آسیب به چندین کودک در جریان حمله سگ‌ها، به شهرداری فردیس دستور ساماندهی فوری این پارک داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس بیان کرد: بر این اساس شهرداری فردیس مکلف شده است ضمن محصور کردن این پارک، با استقرار نگهبان در خصوص ورود و خروج شهروندان، کنترل‌های لازم را داشته باشد تا امکان استفاده از فضاهای سبز برای همه شهروندان فراهم شود.

کد خبر 6088627

دیگر خبرها

  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه