Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته‌های گذشته طراحی گوشی Oppo A92s چندین بار فاش شد. اکنون به نظر می‌رسد که شرکت سازنده در حال طراحی یک گوشی دیگری است که A92 نام دارد.

نکته‌ای که توجه بسیاری را در طراحی این گوشی به خود جلب کرده است، قرارگیری غیرمعمول دوربین‌های این دستگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهراً شرکت زیرمجموعه BBK در حال کار بر روی نوع دیگری از تلفن همراه است که سیستم دوربین آن با نمونه‌های دیگر متفاوت است. درست است که این گوشی نیز مانند بسیاری از نمونه‌های فعلی دارای چهار دوربین است، اما نوع قرارگیری آن‌ها تفاوت دارد. بر اساس تصاویر منتشر شده طراحی دوربین این گوشی جدید اوپو به شکل L است.

رندر منتشر شده از Oppo A92

به تازگی رندری از گوشی A92 اوپو منتشر شده است که اطلاعات جالبی از آن به ما می‌دهد. بیشتر از همه موارد نحوه قرارگیری دوربین‌های اصلی این گوشی نظر ما را به خود جلب کرده است. این تصویر همچنین مشخص می‌کند که حفره درون صفحه نمایش ال‌سی‌دی گوشی Oppo A92 میزبان یک دوربین سلفی است. این حفره در بالا سمت چپ قرار دارد. ما نوع پنل را می‌دانیم، زیرا حسگر اثر انگشت کنار دستگاه قرار گرفته است. اگر پنل صفحه نمایش گوشی OLED بود، حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش قرار می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: قیمت عرضه سامسونگ گلکسی A31 مشخص شد

بر اساس گفته‌های افشاگر این اطلاعات، ما در این گوشی در حال نگاه کردن به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی ال‌سی‌دی Full HD پلاس با تراشه اسنپدراگون ۶۶۵ هستیم. درضمن قرار است تنها یک ترکیب برای پیکربندی این دستگاه در نظر گرفته شده و آن ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. از لحاظ نرم‌افزاری انتظار می‌رود گوشی Oppo A92 از رابط کاربری ColorOS 7.1 روی سیستم‌عامل اندروید ۱۰ استفاده کند.

گفته می‌شود این گوشی هوشمند از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. شوتر اصلی توسط لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی Oppo A92 صفحه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ژنتیک و قرارگیری در معرض آفت کش ها خطر پارکینسون را افزایش می دهد
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی