Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: کمک‌های مؤمنانه باید با حفظ کرامت و حرمت خانواده‌ها انجام شود.

او با بیان اینکه شکل‌گیری رزمایش کمک مؤمنانه از افتخارات کشور است، افزود: در راستای اجرای این رزمایش، قرارگاه همدلی و مواسات با انسجام خوب فعال شد تا کمک‌های مردمی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکونام اظهار داشت: به منظور توزیع عادلانه این کمک‌ها باید افراد نیازمند واقعی و آسیب دیدگان شناسایی و در یک بانک جامع اطلاعاتی ثبت شوند.

او اضافه کرد: کمک‌های اهدایی باید به نیازمندان واقعی برسد، حقی از کسی ضایع نشود و محرومان و نیازمندان واقعی از این کمک‌ها بهره‌مند شوند.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی و فرهنگسازی در خصوص کمک مؤمنانه و مواسات گفت: رسانه‌ها در تزریق اطمینان به مردم در خصوص فعالیت‌های این رزمایش نقش مهمی برعهده دارند.

نکونام از مسئولان خواست: کمک‌های جمع‌آوری و توزیع شده بین مردم را با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کنند.

به گفته او، از ابتدای ماه مبارک رمضان با راه‌اندازی آشپرخانه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد و کمک خیران و نیکوکاران، دو هزار پرس غذای گرم در مرکز استان تهیه و بین مددجویان کمیته امداد و نیازمندان توزیع شده است.

نکونام پیش بینی کرد: با حمایت خیران تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۳۰ هزار پرس غذایی گرم در این آشپرخانه با رعایت اصول بهداشتی و پروتکل بهداشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک های مردمی ویروس کرونا کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشونت علیه دانشجویان و اساتید ذات واقعی آمریکا را نشان داد

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان و اساتید دانشگاهی چهره واقعی این کشور را به دنیا نشان داد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی،۱۴ اردیبهشت ماه در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی ارومیه برگزار شد، افزود: برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان و اساتید دانشگاهی چهره واقعی این کشور و رژیم صهیونیستی را به دنیا نشان داد و این بیداری دنیا علیه رژیم صهیونیستی نشان از این است که اهداف انقلاب در مسیر درست خود حرکت می کند و روز بروز به اضمحلال رژیم کودک کش صهیونیسم نزدیک می‌شویم. 

وی با اشاره به اینکه مسئله غزه به یک مسئله بین المللی تبدیل شده است و نباید بگذاریم این مسئله به فراموشی سپرده شود، تصریح کرد: حساسیت نشان دادن دانشگاهیان آمریکا و سراسر جهان نشان از این است که دنیا به حقانیت شعار "مرگ بر اسرائیل " رسیده است. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به سکوت برخی چهره ها و افراد داخل کشور در خصوص وحشیگری آمریکا و اسرائیل یاد آور شد: عده ای در داخل در زمان اغتشاشات تریبون دار حمایت از حقوق زن بودند اما اکنون در مقابل وحشیگری آمریکا و اسرائیل سکوت کرده و لال شده اند. 

حجت الاسلام قریشی با اشاره به دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب تصریح کرد: در دین اسلام اولین مسئله که مورد تاکید قرار گرفته مسئله تعلیم و تربیت است و پیامبر معلم اول بشریت است. 

وی ادامه داد: تعلیم و تربیت جایگاه ویژه در دین اسلام دارد بنابراین ضروری است تمامی دستگاه ها، دولت و مسئولان به آموزش و پرورش کمک کنند.

امام جمعه ارومیه گفت: باید طبق تاکیدات رهبر انقلاب، معلمان از نظر مسائل مالی و معنوی توانمند و تقویت شوند، سند تحول بنیادین اجرایی شود، معاونت پرورشی تقویت و به الگو سازی در جامعه معلمین توجه شود همچنین در مقابل نیز انتظار می رود معلمان هویت دینی، ملی و اسلامی دانش آموزان را تقویت کنند و افتخارات و داشته های کشور را به جامعه بشناسانند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خشونت علیه دانشجویان و اساتید ذات واقعی آمریکا را نشان داد
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه‌ای
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه ای
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است