Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@05:53:03 GMT

مسابقه ساخت کلیپ کرونایی ویژه دانشجویان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۸۲۸۱

مسابقه ساخت کلیپ کرونایی ویژه دانشجویان برگزار می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقه ساخت کلیپ کرونایی ویژه دانشجویان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند با استفاده از دوربین و همچنین تلفن همراه خود، آثار خود را تهیه و ارسال کنند.

احد حاجی بلند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: موضوعات این مسابقه شامل "تلاش و کوشش مدافعان سلامت، حمایت از آسیب دیدگان از کرونا، همراهی و همدلی مردم در مبارزه با کرونا، استندآپ کمدی‌های کرونایی و دانشجویان و زندگی کرونایی" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که دو جایزه پنج میلیون ریالی به آثار برتر مسابقه اهدا خواهد شد، افزود: مهلت ارسال آثار تا پایان اردیبهشت ماه سال‌جاری بوده و علاقمندان جهت شرکت می‌توانند آثار خود را از طریق شناسه کاربری @jdashmf در پیامرسان‌های مختلف ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن ۰۴۱۳۳۳۲۱۱۲۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس مسابقه ویدیو کلیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دوره مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» به‌زودی و همزمان با برپایی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان این مسابقه، محور موضوعی اثر ارسالی، مرتبط با ادوار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و آثاری در این مسابقه داوری می‌شوند که در قالب «روایت داستانی» نوشته شده باشند. روایت‌های ارسالی به این مسابقه باید بین ۲ تا ۵ هزار واژه باشد. از صاحبان آثار برگزیده در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تقدیر می‌شود.

شرکت در این‌مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند روایت‌های خود را تا ۲۵ اردیبهشت از طریق سامانه revayat.ketab.ir ارسال کنند.

کد خبر 6090822 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • روسیه ۶ موشک «اتکمز» ساخت آمریکا را سرنگون کرد
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود