Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر یوسفیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش شدید باران و سیل منجر به خسارت عمده ای به ابنیه راه‌های روستایی در جاده بردسکن به بیارجمند شد که با توجه به خرابی ایجاد شده در این محور سعی کارشناسان بر این است که ایمن سازی و مرمت جاده با سرعت انجام شود.

وی ادامه داد: خسارات وارده به جاده‌های قدیم بردسکن – سبزوار، بردسکن به انابد و نیز ۱۰ روستای شهرستان بردسکن وارد شده است و جاده‌های روستایی سیف آباد، درونه، خوشاب، کلاته جمعه، کلاته نو و کلاته آقامهدی نیز دچار آب بردگی راه‌های روستایی و ابنیه فنی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بردسکن گفت: درحال حاضر گروه‌های راهسازی و راهداری اداره حمل ونقل با تمامی ادوات سبک و سنگین در محل حضور دارند و برای برطرف کردن مشکلات پیش آمده در تلاشند.

یوسفیان با اعلام این که چهار دستگاه کامیون، دو دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر کار ایمن سازی و مرمت جاده را انجام می‌دهند افزود: طول راه‌های شهرستان بردسکن بیش از هزار و ۸۰ کیلومتر است که ۳۰۰ کیلومتر آن جزء مناطق برف گیر و صعب العبور است.

وی ادامه داد: با توجه به وسعت و گستردگی راه‌های شهرستان، بردسکن بیشترین فاصله طولی راههای خراسان رضوی را داراست به طوری که از مبدا تا آخرین نقطه حوزه استحفاظی شهرستان بردسکن ۱۲۰ کیلومتر طول دارد.

او اظهار داشت: از مجموع راههای شهرستان بردسکن ۱۹۵ کیلومتر آن آسفالت و ۳۸۰ کیلومتر آن راه‌های شنی و خاکی است که در مجموع سه درصد راههای آسفالت و بیش از پنج درصد راه‌های شنی و خاکی استان در بردسکن قرار دارد.

بردسکن در فاصله ۲۷۳ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها سیل خسارت مالی بردسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیل خسارت مالی بردسکن سیل خسارت مالی بردسکن شهرستان بردسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار اردستان گفت: بارندگی‌های شدید سه شنبه هفته گذشته (چهارم اردیبهشت) و جاری شدن سیل، ۵۲۰ میلیارد ریال به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان خسارت وارد کرد.
سید محمدهادی احمدی طبا با بیان اینکه هنوز میزان خسارت وارده به طور کامل و دقیق مشخص نشده افزود: برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که در حوزه راه‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد ریال، در بخش کشاورزی ۷۰ میلیارد ریال و در بخش ساختمانی ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شهرستان اردستان وارد شده است.
وی ادامه داد: براساس اعلام اداره کل هواشناسی میانگین بارش‌های سال زراعی جاری شهرستان به ۱۴۷ میلیمتر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۱۳ میلیمتر)، ۲۶ درصد و در مقایسه با بلند مدت ۳۵ درصد افزایش داشته است.
احمدی طبا زواره افزود: در پی بارش‌های اخیر دو مسیر روستایی دچار آبگرفتگی شد که پیش بینی می‌شود با کمک راهداران این مشکل این مسیر‌ها تا پایان وقت امروز بر طرف شود.
وی افزود: برای نخستین بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری و در سیل اخیر نیز از ماشین‌آلات بخش خصوصی و معادن شهرستان استفاده شد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • بیش از 543 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری