Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@05:21:01 GMT

کارت زرد برای تف کردن در زمین فوتبال!

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۸۴۶۰

کارت زرد برای تف کردن در زمین فوتبال!

به گزارش تلگراف، شیوع ویروس کرونا در جهان باعث خواهد شد تا به مسائل بهداشتی توجه ویژه‌ای شود. میشل دوخ رئیس کمیته پزشکی فیفا گفت: تف کردن در میدان مساله‌ای است که باید هر چه سریعتر آن را حل کرد. برای سلامت بازیکنان در میدان باید این عادت را ترک کرد. چنین رفتاری در فوتبال شیوع پیدا کرده است.

او ادامه داد: به نظر تف کردن اصلا عادت مناسبی نیست و به همین خاطر وقتی بازی‌ها از سرگرفته می‌شود باید از آن دوری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوال اینجا است که آیا می‌توان بازیکنانی را که چنین رفتاری را در میدان انجام می‌دهند جریمه کرد؟ به نظرم باید جریمه کرد و کارت زرد نشان داد. تف کردن اصلا بهداشتی نیست و وسیله‌ای برای شیوع ویروس کرونا خواهد بود. باید به شدت از عادت دوری کرد.

رئیس کمیته پزشکی فیفا تاکید کرد که فعلا شرایط از سرگیری فوتبال وجود ندارد و تا ماه سبتامبر بازی برگزار نشود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فوتبال کارت زرد تف کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی دیانتی معاون بهبود تولیدات گیاهی استان در بازدید از مزارع گندم مرگور با اشاره به مشاهده علائم اولیه آلودگی بیماری زنگ زرد گندم در برخی از مزارع شهرستان، در خصوص پایش مستمر مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم و سایر بیماری های برگی غلات هشدار داد.

  وی ضمن دستور به کارشناسان پهنه جهت حضور و پایش مستمر مزارع برای کنترل به موقع سن در مرحله مادری ادامه داد: با توجه به وزش باد و بارندگی روزهای آتی و مرحله حساس رشدی گندم، رصد بیماری های برگی غلات و در صورت تداوم شرایط مساعد، مبارزه با بیماریها را با جدیت پیگیر شوند.   در ادامه دیانتی افزود: کنترل علف های هرز حاشیه مزارع به منظور جلوگیری از ورود به مزارع و کاهش بانک ژنی علف های هرز آموزش و ترویج داده شود.   این بازدید به منظور پایش، بررسی و نظارت بر روند مبارزه با عوامل خسارتزا گیاهی با حضور مدیر زراعت سازمان و کمیته فنی جهاد کشاورزی ارومیه در منطقه مرگور انجام و توصیه های فنی لازم به کارشناسان پهنه و کشاورزان ارائه شد.   تاکنون  بیش از ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت مضر سن غلات و ۶۸۰۰ هکتار علیه علف های هرز سمپاشی انجام شده است.

دیگر خبرها

  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • جریان کارت اعتباری مخفی باشگاه‌های بزرگ دنیای فوتبال چیست؟ (زیرنویس فارسی)
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد