Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی گفت: سد بارزو در شیروان در آبگیری رکورد زد و به بیشترین حجم آب ذخیره شده رسید.

واسطه در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: حجم مخزن سد بارزو ۹۲ میلیون متر مکعب است که هم اکنون حدود ۵۰ میلیون متر مکعب آب را در خود ذخیره کرده است.

وی افزود: طی سال گذشته که میزان بارندگی ها نسبت به سال جاری خیلی بهتر بود، میزان ذخیره سازی آب به ۴۸ میلیون متر مکعب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واسطه در پاسخ به این سوال که آیا دریچه های سد برای ذخیره سیلاب های بیشتر باز خواهد شد؟ گفت: هنوز حجم مخزن سد تا ۴۰ میلیون متر مکعب دیگر جا دارد و دریچه های سد بعد از ورود سیلاب ها فقط برای یکی دو ساعت بازگشایی خواهد شد تا رسوبات خارج شوند.

وی در ارتباط با سد شیرین دره در شهرستان مانه و سملقان نیز بیان کرد: هم اکنون حجم آب ذخیره شده در این سد به ۹۰ درصد رسیده است.

به گفته این مقام مسئول در حال حاضر ۶۰درصد حجم مخازن سدهای خراسان شمالی پر از آب شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سد خراسان شمالي میلیون متر مکعب خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد

محمد شاهدی در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد : مسابقات فوتبال لیگ امیدهای خراسان شمالی به پایان رسید.

دبیر هیات فوتبال خراسان شمالی در ادامه گفت: تیم فوتبال پاس بجنورد ضمن کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها، نماینده استان در رقابت‌ها کشوری شد.

کد خبر 6094654

دیگر خبرها

  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی در پی بارندگی‌های بهاری
  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • ۶ میلیون متر مکعب روان آب در استان سمنان ذخیره سازی شد
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه از ۵۰ میلیون مترمکعب فراتر رفت
  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد/ ورودی مخازن همچنان دارای ۸ درصد
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری