Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@09:22:15 GMT

چرا خرید بلوک تک سامان پیشنهاد می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۸۶۶۱

چرا خرید بلوک تک سامان پیشنهاد می‌شود؟

در این متن تصمیم داریم به طور کامل در مورد دلایل اصلی ترجیح برای خرید بلوک تک سامان هور نسبت به سایر محصولات تیغه چینی صحبت کنیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تک سامان، با ما همراه باشید تا بهتر با بلوک تک سامان آشنا شوید.

تاریخچه گروه تک سامان هور 

گروه تولید بلوک استاندارد تک سامان هور در سال ۱۳۸۵ با شماره ۲۷۳۷۲۱ در تهران جهت فروش و بازاریابی محصولات بلوک سبک بتنی مانند بلوک سبک لیکا به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۱۳۹۰ با توجه به تفکر تولیدی و تجربیات فراوان شرکت در این زمینه، تصمیم به تولید بلوک سبک استاندارد با ساخت فاز اول کارخانه در شهرک صنعتی زاویه گرفته شد. تک سامان هور با دارا بودن آزمایشگاه مجهز کنترل کیفی  افتخارات بسیاری در این زمینه کسب کرده است. البته هم اکنون هم با توجه به پتانسیل‌ها و امکانات موجود کارخانه، تولید محصولات جدید مطابق با نیاز مشتریان در دستور کار می‌باشد.

استانداردهای بلوک تک سامان

بلوک استاندارد تک سامان هور دارای استاندارد ملی ایران به شماره ۷۷۸۲ هستند و همچنین بلوک‌های این شرکت دارای گواهینامه فنی محصول از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن می‌باشند. در این استانداردها موارد زیر کاملا بررسی شده‌اند و در آزمایشگاه کنترل کیفی تک سامان هور بررسی و به محصولات اضافه شده است:

· شکل

· ابعاد

· وزن مخصوص

· مقاومت فشاری

· جذب آب

· ….

ویژگی‌های کلی بلوک‌های استاندارد تک سامان هور 

گروه تک سامان هور جهت تولید انواع بلوک‌های خود از سبکدانه استفاده می‌کند. استفاده از این نوع مواد اولیه ضمن به دست آمدن وزن‌های مطلوب سبب بهبود شرایط محصول نسبت به سایر انواع مواد اولیه می‌شود. شما با خرید بلوک سبک تک سامان، ویژگی های زیر را در محصول خود خواهید یافت:

۱. وزن کم 

محصولات بلوک تک سامان هور در سایزهای مختلف دارای وزن مخصوص فایی معادل ۵۰۰ تا ۷۰۰ کیلوگرم می‌باشد که در بین انواع محصولات مختلف جزء محصولات سبک رده‌بندی شده و مطابق با مبحث ۶ مقرارت ملی ساختمان ( بارهای وارد بر ساختمان ) می‌باشد.

۲. عایق حرارتی

بر اساس آزمایشات انجام شده در مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن، مقدار U به دست آمده در ضخامت ۱۵ سانتی متر مطابق با مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ( صرفه جویی در مصرف انرژی ) می‌باشد.

۳. عایق صوتی

نتایج آزمایشات انجام شده در بخش اکوستیک مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن موید میزان ۴۸db کاهش صوت در ضخامت ۱۵ سانتی متر از بلوک ۱۵ سه جداره می‌باشد که این میزان کاهش به غیر از دیوارهای جداکننده بین دو واحد مجاور و مستقل در سایر فضاهای ساختمان‌های مسکونی، الزامات مبحث ۱۸ مقررات ملی ساختمان را پوشش می‌دهد.

۴. مقاومت 

مقاومت فشاری تمامی محصولات بلوک تک سامان هور در رده ۳۶ کلیوگرم بر سانتی متر مربع بوده و مطابق با استاندارد ملی ایران ( شماره ۷۷۸۲ مصالح ساختمانی ) می باشد.

۵. اجرای آسان 

محصولات تک سامان به دلیل پوسته بتنی خود ویژگیهایی نظیر سوراخ کاری، شیارزنی راحت و برش با فرز را دارا بوده و در اثر عملیات کنده کاری دارای حداقل میزان پرت و دور ریز می‌باشد.

۶. کارپذیری با انواع ملات‌ها 

محصولات این خانواده به علت دارا بودن سطح زبر و خشن، انواع اندودهای متداول نظیر ماسه سیمان و گچ و خاک را به خود جذب کرده و با ضخامت کم از انواع اندودهای قابل اجرا می‌باشد.

۷. تنوع شکل 

بلوک‌های سبک تولید گروه تک سامان هور با بیش از ۱۰ قالب متفاوت در سایزها و ایعاد مختلف تولید می‌ شوندو همین امر سبب کاربرد گسترده محصول در ساختمان شده است.

قیمت بلوک سیمانی سبک تک سامان هور 

در مورد قیمت بلوک سیمانی تک سامان هور باید گفت اگرچه هزینه تمام شده دیوار را جمع هزینه‌های انجام شده و مزیت بدست آمده بدانیم، محصولات خانواده بلوک‌های سبک های سبک استاندارد یکی از بهترین‌ها تلقی می‌شود؛ چرا که با حذف هزینه هایی مانند عایق کاری ثانویه، کاهش هزینه‌های تاسیات، سرعت در اجرا و نرخ بازگشت سریع‌تر سرمایه سبب منفعت رسانی بیشتر به مشتری شده و از این بابت سبب صرفه جویی‌هایی قابل توجه در ساختمان خواهد شد. تک سامان هور در نظر داشته تا بهترین کیفیت و هزینه‌ای مناسب بلوک سیمانی استاندارد شما در اختیارتان قرار دهد.

و اما…

روش‌های تحویل انواع بلوک تک سامان هور چگونه است؟

این شرکت با توجه به درخواست مشتری و البته شرایط هر پروژه، تصمیم به نوع تخلیه می‌گیرد که البته عواملی مانند موقعیت جغرافیایی و حجم پروژه تاثیرگذار خواهند بود. ارسال ها به صورت کامیونت ( روز تخلیه ) ، کامیون و همچنین تریلی به صورت فله و پالت بسته بندی انجام می‌گیرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تک سامان بلوك بلوک سبک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان

همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو که به معرفی توانمندی‌های صادراتی ایران می‌پردازد، بانک سامان به عنوان یک بانک پیشرو در ارائه خدمات به تجار کشور، حضوری فعال و پررنگ در این نمایشگاه دارد.

به نقل از سامان رسانه، هاله حسین‌زاده معاون بین‌‎الملل بانک سامان در گفتگویی، با بیان اینکه بانک سامان به منظور معرفی خدمات خود به صادرکنندگان کشور، حضوری پررنگ در نمایشگاه ایران اکسپو دارد، عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط و محدودیت‌های بین المللی، یکی از بزرگترین دغدغه‌های صادرکنندگان ایرانی نحوه وصول عواید صادراتی است. از این‌رو بانک سامان با توجه به شبکه گسترده و قوی کارگزاری از یک‌سو و از سویی دیگر تیم حرفه‌ایی و توانمند خود، توانسته نقش موثر و بسزایی در راحتی، سرعت و امنیت صادرات و وصول درآمد‌های حاصله در حوزه‌های مختلف داشته باشد.

معاون بین‌الملل بانک سامان سپس ادامه داد: در همین حال باید گفت که با توجه به جایگاه بسیار خوب بانک سامان در شبکه بانکی کشور، که طی چندین سال گذشته همواره در میان سه بانک اول کشور از لحاظ حجم عملیات ارزی در حوزه واردات بوده، «بازار تقاضای» خوبی برای خرید ارز حاصل از صادرات در اختیار دارد که صادرکنندگان با اتکا بر توانمندی بانک سامان در این حوزه می‌توانند با سرعت و راحتی، تعهدات صادراتی خود را از طریق بانک سامان ایفا کنند.
حسین‌زاده در بخش دیگری از این گفتگو اظهار کرد: با توجه به سیاست بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سایر ارگان‌های متولی مبنی بر ایجاد ابزار‌های تشویقی و حمایتی در توسعه صادرات کشور و همچنین ایجاد بستری امن و راحت از طریق سیستم بانکی به منظور هدایت منابع ارزی واصله به سمت واردات مورد نیاز کشور، در آینده نزدیک نقش بانک‌ها به عنوان بازو‌های اجرایی بانک مرکزی در این فرایند پررنگ‌تر خواهد شد. از این رو، بانک سامان همانند گذشته، با تمام توان و قدرت آماده است تا در کنار فعالان اقتصادی کشور اعم از واردکنندگان و صادرکنندگان به عنوان حلقه واسط تسهیل‌گر حضور داشته باشد تا با شنیدن دغدغه‌ها و نیازهایشان به ارائه راه حل و راهکار‌های متناسب با آن‌ها بپردازد.

معاون بین‌الملل بانک سامان با اشاره به مزیت این بانک نسبت به سایر بانک‌های کشور در حوزه ارزی، عنوان کرد: همانطور که پیش‌تر اشاره کردم بانک سامان، طی چند سال گذشته همواره بین سه بانک نخست کشور از لحاظ حجم عملیات ارزی بوده که بی شک این مهم، نتیجه رضایت و خشنودی مشتریان از ارائه خدمات بانک سامان است و خود گویای مزیت بالای بانک سامان در شبکه بانکی کشور است.

هاله حسین‌زاده در پایان از تجار و فعالان حوزه واردات و صادرات کشور دعوت کرد تا در تمامی اوقات سال برای دریافت اطلاعات و آگاهی از خدمات قابل ارائه به همکاران بانک سامان در شعب ارزی و یا همکاران بانکداری شرکتی بانک سامان و یا صرافی سامان مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • گذر زمان بر پل زمانخان سامان
  • پنج چیزی که به دست آوردنشان برای ثروتمندان هم سخت است!
  • ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد