Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:32:22 GMT

حق بیمه ۳۰۰۰ مددجوی کمیته امداد گلستان پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۸۶۸۵

حق بیمه ۳۰۰۰ مددجوی کمیته امداد گلستان پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد صفرپور اظهارکرد: به منظور توانمندسازی و رسیدن به درآمد پایدار مددجویان، حق بیمه اجتماعی سه هزار و ۳۰ نفر از مددجویان تحت حمایت به سازمان تأمین اجتماعی در سال گذشته پرداخت شده است.

وی با اشاره به اقدامات این نهاد برای افزایش ضریب نفوذ بیمه‌ای در بین مددجویان افزود: بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت و ازکارافتادگی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفرپور عنوان کرد: بیمه اجتماعی شامل سه نوع بیمه اعم از طرح‌های اشتغال و خودکفایی در قالب صاحبان حرف و مشاغل آزاد؛ بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار شهری و بیمه اجتماعی مددجویان از طریق صندوق بیمه روستاییان و عشایر است.

وی افزود: بانوان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه سازمان تامین اجتماعی با حداقل ۵۵ سال و آقایان با حداقل ۶۰ سال به شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی بهره‎مند می ‏شوند.

صفرپور با بیان اینکه حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان، باهدف بهره‌مندی آن‌ها از مستمری بازنشستگی پرداخت می‌شود اظهار کرد: زنان سرپرست خانوار با رسیدن به سن ۵۵ سالگی و داشتن حداقل ۱۰ سال سابقه بیمه، مستمری بازنشستگی تأمین اجتماعی دریافت می‌کنند و بر همین اساس کمیته امداد زنان سرپرست خانوار بالای ۴۵ سال را تحت حمایت بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌دهد تا بعد از گذر ۱۰ سال با بهره‌مندی از مزایای مستمری بازنشستگی از چرخه حمایت این نهاد خارج شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت: ۳۲۱ مددجوی گلستانی از زمان اجرای این طرح تاکنون بازنشسته شده و از مزایای بیمه بازنشستگی تامین اجتماعی بهره‌مند شدند.

کد خبر 4912436

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان حق بیمه ویروس کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز ایلام شیوع کرونا قزوین کمک به نیازمندان شهرکرد بیرجند جهش تولید ستاد مقابله با کرونا گردشگری گرگان سرپرست خانوار تأمین اجتماعی بیمه اجتماعی حق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره هماهنگی موسسه های خیریه و تشکلهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: این مرکز دوازدهمین مرکز نیکوکاری در شهرستان برخوار و 577 مرکز نیکوکاری در استان اصفهان است که با کمک خیران شهرها و روستاهاراه اندازی می شود.


ناصرعلی خاصی افزود: این مراکز در راستای خدمت رسانی بهتر به نیازمندان و مددجویان به صورت محلی و در راستای شفاف سازی و اعتماد سازی برای خیرین و نیکوکاران فعالیت می کند .


وی گفت: نظارت و ارزیابی مراکز نیکوکاری توسط کمیته امداد انجام و به خیران ارائه می شود .


مرکز نیکوکاری امام رئوف در درمانگاه زنده یاد علی قربانی شهر سین راه اندازی شد و مهمترین اولویت فعالیت آن خدمات و کمک های درمانی و راه اندازی درمانگاه شهر سین است.

دیگر خبرها

  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه