Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهمت سکمن /Mehmet Sekmen/ روز چهارشنبه در گفت و گوی تصویری با محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه افزود: ارومیه و ارزروم شهرهای خواهرخوانده هستند و مدیران شهری باید در این شرایط و برای گذر از این دوران، آن را آزمونی جدی و تجربه ای نو قلمداد کنند.

وی با تشریح اقدامات شهرداری ارزروم برای کنترل بیماری کرونا ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان ماه مبارک رمضان، این بیماری را در این شهر شرقی ترکیه کنترل کرده و جلوی شیوع آن را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: طبق تمهیدات اندیشیده شده، شهروندان ارزروم تنها با اخذ مجوز از شهرداری می‌توانند در سطح شهر تردد کنند و کارت‌هایی نیز بین نیازمندان به ارزش ۲۵۰ لیره توزیع می‌شود که به غیر از سیگار، قابلیت خرید از تمامی فروشگاه‌ها و تمامی اقلام را دارد.

شهردار ارومیه نیز در این گفت و گو با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از زمانی که کرونا در این شهر شیوع پیدا کرده، مدیریت شهری با همه توان کوشیده است که از انتشار هرچه بیشتر آن جلوگیری کند.

محمد حضرت‌پور با تشریح جزئیات کارها و اقدامات انجام گرفته از سوی شهرداری ارومیه اعم از ضدعفونی معابر، بحث حمل و نقل عمومی و کمک به سایر ارگان‌ها ادامه داد: یکی از مشکلات جمهوری اسلامی ایران که همزمان با کرونا با آن نیز روبروست، تحریم های ظالمانه آمریکا به شمار می رود.

وی اضافه کرد: توزیع بسته‌های کمک‌معیشتی برای اقشار آسیب‌پذیر از کرونا را به‌طور ویژه در دستور کار خود قرار داده‌ایم و تاکنون ۲۳ هزار بسته از سوی شهرداری به نیازمندان و رانندگان بخش حمل و نقل عمومی اهدا شده است.

وی همچنین از انجام تست کرونا بین رانندگان بخش حمل و نقل عمومی شهر ارومیه خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه در راستای تأمین ماسک برای شهروندان ارومیه ای کارگاههای تولیدی بسیاری در سطح شهر از سوی خیّران و نهادهای مختلف راه اندازی شده که این سبب می شود کمبود آنچنانی حس نشود.

شهرداری ارومیه در راستای دیپلماسی شهری، استفاده از تجربیات سایر شهرداری های جهان و همچنین تبیین تحریم های ظالمانه آمریکا و اثرات آن بر سلامتی شهروندان ایرانی و ارومیه‌ای، در دیدارهای آنلاین آینده نیز با تعدادی از شهرداران شهرهای جهان این موارد را تشریح خواهد کرد.

ارزروم از جمله مهمترین شهرهای شرق ترکیه به شمار می رود.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا ارومیه شهرداری ارومیه ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا ارومیه شهرداری ارومیه ترکیه کرونا ویروس کرونا ارومیه شهرداری ارومیه ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند

شهردار ارومیه با بیان اینکه کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند، گفت: شهرداری ارومیه به این رکن مهم و اصلی توجه ویژه داشته و همواره رفاه آنها دغدغه مجموعه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین مهدی‌زاده امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر از کارگران تلاشگری که در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری ارومیه به عنوان بازوان اجرایی در کنار مجموعه ستادی؛ رفاه شهروندی را رقم زده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند، افزود: شهرداری ارومیه به این رکن مهم و اصلی توجه ویژه داشته و همواره رفاه آنها دغدغه مجموعه است.

شهردار ارومیه اعتلا و پیشرفت هر جامعه‌ای را از قِبل دستان پُرتوان قشر کارگر عنوان کرد و گفت: توسعه شهر ارومیه نیز در گرو تلاش‌های کارگران زحمت‌کش مدیریت شهری است.

مهدی‌زاده ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های بودجه سال‌جاری همچنین ظرفیت‌های قوانین بالادستی قدردان زحمات کارگران مدیریت شهری خواهیم بود.

در ادامه مراسم گرامیداشت از کارگران نمونه سازمان‌های خدمات‌رسان و دیگر سازمان‌های تابعه شهرداری ارومیه با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شده و در پایان این جشن نیز به قید قرعه به ۵۰ نفر از کارگران خدوم شهرداری ارومیه سفر زیارتی مشهد مقدس اهدا شد.

کد خبر 750228

دیگر خبرها

  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است / عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز