Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:16:14 GMT

بارش باران در جاد‌های کردستان

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۸۹۱۰

بارش باران در جاد‌های کردستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دانش زندی رییس مرکز مدیریت‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: محور‌هایی که هم اکنون بارش باران در آن‌ها وجود دارد شامل محور سنندج - مریوان، گردنه صلوات آباد سنندج - دهگلان و بهارستان محور سنندج - دیواندره است.

او اضافه کرد: محور قروه - همدان محدوه بهارستان نیز شاهد مه گرفتگی و کاهش نسبی دید افقی رانندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندی با بیان اینکه توصیه می‌شود مسافران از تردد غیر ضرور در محور‌های ارتباطی استان کردستان خودداری کنند، یادآور شد: شماره تماس ۱۴۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و اعلام آخرین وضعیت راه‌های استان است، اما توصیه می‌شود مردم از انجام سفر‌های غیرضروری بویژه در طول شب خودداری کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: اقدام به موقع ماموران وظیفه‌شناس سنندج در خاموش کردن خودروی دچار آتش‌سوزی، موجب نجات جان دو نفر از شهروندان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودرویی در آن حوالی که یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو هستند، می‌شوند.

وی افزود: مأموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفا حریق داخل خودرو سازمانی با یک اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، خاموش می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل مأموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را یک افتخار برای خود می‌داند.

کد خبر 749094

دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • گزارشی از نمایشگاه یک قرن اصالت و ماندگاری سنندج‌ + فیلم
  • آغاز پیش تولید سریال ماه‌شرف خانم در سنندج
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان
  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد