Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در رزمایش کمک مومنانه گفت: مردم استان بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری و شرکت در همایش مومنانه با محوریت سپاه استان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای کمک به نیازمندان ارائه کردند.

او بیان کرد: سپاه همواره در جامعه در مقام حل مشکلات در زمینه‌های مختلف ورود کرده و در حال حاضر نیز در وضعیت مشکلات ناشی از کرونا نسبت به شناسایی افراد نیازمند اقدام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل اظهار کرد: سپاه در زمان جنگ و در فعالیت‌های عمرانی همراه مردم بوده اند و در اینجا هم نشان دادند که سپاه جایگاه بالای خود را در بین مردم حفظ کرده است.

بهنام جو با اشاره به ضربات اقتصادی ناشی از کرونا به مردم و خصوصا اقشار آسیب پذیر گفت: ویروس کرونا به کارگران روز مزد و مخصوصا افرادی که با تعطیلی کسب و کار خود در خانه ماندند، ضربات اقتصادی وارد کرده است.

او افزود: اکنون شاهد مشارکت مردم در ماه رمضان ماه سازندگی هستیم.

استاندار اردبیل با اشاره به آغاز فعالیت واحد‌های تولیدی در استان بیان کرد: واحد‌هایی هم که در زمان پیک کرونا تعطیل بودند، حقوق کارگران خود را پرداخت کرده اند که این امر نشان از درایت بالای سرمایه گذاران است.

بهنام جو ادامه داد: برخی بخش‌ها مثل گردشگری که نتوانستند حقوق پرداخت کنند، از ظرفیت بیمه بیکاری استفاده کردند.

او گفت: برخی اقشار هم که جزو گروهی هستند که از مزایای بیمه و درآمد محروم ماندند با کمک سپاه شناسایی شده اند که کمک‌های معیشتی به آنان ارائه می‌شود.

استاندار اردبیل به وضعیت فعلی استان در خصوص کرونا اشاره کرد و افزود: در استان از ابتدای شیوع این ویروس با مدیریت کادر درمانی و مشارکت مردم در زمان پیک حدود ۳۶۰ بستری داشتیم که اکنون به ۳۰ نفر رسیده است.

بهنام جو ادامه داد:، اما مردم باید فاصله را رعایت و مراقب گروه‌های بالای ۶۰ سال باشند تا کمتر کارشان به بیمارستان برسد.

انتهای پیام/ح

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران کمک مومنانه ویروس کرونا واحد تولیدی استاندار اردبیل بهنام جو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد

حجت الاسلام سید ابوالفضل امام رییس اداره اجرایی زکات یزد گفت: به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.

وی افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.

رییس اداره اجرایی زکات یزد از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رقص جنجالی بهنام بانی در کنسرتش؛ دست‌وبالم بسته است وگرنه (فیلم)
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد