Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف کرمان گفـت: تعطیلی مشاغل پر خطر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد. هفته آینده درباره فعالیت این اصناف، براساس وضعیت قرمز، زرد یا سفید کرمان تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یوسف جعفری درباره‌ وضعیت فعالیت اصناف در کرمان اظهار کرد: «در حال حاضر تقریبا ۹۰ درصد اصناف شهر کرمان فعال هستند و زمان از سرگیری فعالیت مابقی اصناف نیز هنوز مشخص نیست و باید منتظر تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا باشیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «فعلا تالارهای پذیرایی، باشگاه‌های ورزشی، قهوه‌خانه‌ها، سالن‌های ماساژ، نمایشگاه‌ها، گیم‌نت‌ها و مراکز تفریحی به دلیل آن‌که جزو مشاغل پرریسک و با خطر بالا می‌باشند، تعطیل هستند و رستوران‌ها فقط به صورت بیرون‌بر فعالیت می‌کنند».

جعفری درباره ادامه‌ی تعطیلی این اصناف بیان کرد: «احتمالا هفته‌ی آینده درباره‌ی فعالیت این اصناف تصمیم‌گیری خواهد شود زیرا ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده استان‌ها براساس وضعیت قرمز، زرد و سفید می‌توانند در این زمینه تصمیم‌گیری کنند».

رئیس اتاق اصناف کرمان درباره برخی اظهارنظرها درخصوص عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط برخی اصناف گفت: «دانشگاه علوم پزشکی کرمان باید با اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند شدیدا برخورد کرده و در صورت عدم رعایت بهداشت ابتدا تذکر داده و در مرحله‌ی بعد آن مغازه را پلمب کنند زیرا سلامت و جان مردم تعارف ندارد».

وی افزود: «ما در اتاق اصناف نیز در کنار انجام وظیفه‌ی ذاتی، بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف تاکید داریم و تذکرهای لازم را خواهیم داد».

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصناف یوسف جعفری کرونا در ایران کرونا در کرمان تصمیم گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رسول قنبری گفت: شهرستان اسدآباد دارای ۱۲۰ واحد نانوایی بوده که سهمیه تخصیصی آرد به هر یک از این نانوایی‌ها شش کیسه است و به تبع آن به علت کم بودن تخصیص این سهمیه آرد تا حدودی با مشکل مواجه هستند.

او در ادامه از پلمب ۴۶ واحد صنفی متخلف این شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت: به منظور کنترل بازار در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از صنوف شهرستان انجام گرفت که در این رابطه ۱۷۷ پرونده صنوف متخلف به تعزیرات معرفی و ۴۶ مورد نیز پلمب شد.

رئیس اتاق اصناف اسدآباد در ادامه با اشاره به فعالیت ۴۷۰۰ کسبه دارای پروانه در شهرستان اسدآباد گفت: در سال گذشته ۵۷۰ مورد جواز کسب و پروانه جدید توسط اتاق اصناف برای واحد‌های صنفی شهرستان صادر شده است.

قنبری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم در این بین هنوز ۶۰۰ واحد صنفی بدون کسب پروانه در سطح شهرستان فعالیت دارند، اظهار کرد: در صورت شناسایی چنین واحد‌های صنفی بدون پروانه کسب علاوه بر اخطار لازم، برخورد می‌شود.

دیگر خبرها

  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان تا هفته آینده
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد