Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@06:31:07 GMT

جشنواره استندآپ کمدی گولومسه در ارومیه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۹۱۹۶

جشنواره استندآپ کمدی گولومسه در ارومیه برگزار می‌شود

احد هوشمند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره هنری از سراسر استان می‌توانند آثار خود را تا پایان «ماه مبارک رمضان» امسال به واحد نمایش حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی در قالب ویدیو و تصویر ارسال کنند.

وی ادامه داد: تاثیر بیماری کرونا در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی جامعه، ایجاد امید، انگیزه کار و تولید مضاعف با توجه به شعار سال (جهش تولید) و آسیب‌های اجتماعی در جامعه امروز ایران موضوع‌های این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نگاه و دغدغه‌های یک جوان ایرانی نسبت به آنها در کنار توجه نشاط آور و آموزنده به آیین‌ها و سنت‌های محلی در آذربایجان دیگر موضوع‌هایی این فستیوال هنری است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: مرحله نهایی و اجراهای زنده این جشنواره بعد از فروکش کردن بیماری کرونا در جامعه اجرا می‌شوند و هنرمندان می‌توانند آثار خود را حداکثر در ۱۵ دقیقه با موضوع‌های مورد نظر، با حفظ شئونات اخلاقی و کلامی به دبیرخانه جشنواره در حوزه هنری آذربایجان غربی ارسال کنند.

هوشمند گفت: به همه افراد راه یافته به مرحله اجرای زنده، تندیس، لوح سپاس و جایزه نقدی اهدا می‌شود که در این راستا با توجه به انتشار آثار برتر در فضای مجازی، به اثری که بیشترین بازدیدکننده را داشته باشد، هدیه نفیس تعلق می گیرد.

استندآپ کمدی یا شوخی پردازی روی صحنه نوعی نمایش کمدی یک نفره است که اجرا کننده در آن به صورت مستقیم با مردم صحبت می‌کند و با اجرای سریع مضامینی را با داستان گویی، لطیفه و شوخی‌های کوتاه و گذرا به بینندگان منتقل می‌کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی ارومیه حوزه هنری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی ارومیه حوزه هنری ویروس کرونا آذربایجان غربی ارومیه حوزه هنری آذربایجان غربی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانى استان آذربایجان غربی اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه طی ایست بازرسی در محور مرزی سرو به ارومیه، به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند و سریعاً آن را متوقف کردند.

سردار محمد احمدی گفت: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که در بخش های مختلف خودرو جاسازی شده بود، شدند.

وی افزود: راننده خودرو از محل متواری شد و تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم و سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه