Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@18:42:00 GMT

توزیع ۷۰۰ کلاه ایمنی بین موتورسواران ایلامی

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۹۲۳۷

توزیع ۷۰۰ کلاه ایمنی بین موتورسواران ایلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، نورالله دلخواه اظهار کرد: یکی از طرح‌های مهم حوزه حمل و نقل استان، اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت سوار است که هر ساله در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع اقلام ایمنی در استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ بیش از ۷۰۰ عدد کلاه ایمنی بین راکبین موتور سوار توزیع شده است، افزود: در سال گذشته طرح‌های پنج گانه ارتقای ایمنی شامل ایمن سازی (آشکار سازی کامیون‌ها، ادوات کشاورزی، وانت بارها، عابرین پیاده و موتور سیکلت سواران) در سطح روستاهای استان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دلخواه عنوان کرد: اجرای طرح کلاه ایمنی بیش از یازده سال، توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در دستور کار قرار گرفته و تاکنون بیش از ۱۰ هزار عدد کلاه ایمنی بین راکبین موتور سوار استان ایلام توزیع شده است.

کد خبر 4912468

منبع: مهر

کلیدواژه: موتور سیکلت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز ایلام شیوع کرونا قزوین کمک به نیازمندان شهرکرد بیرجند جهش تولید ستاد مقابله با کرونا گرگان گردشگری کلاه ایمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی خریدار احشام در کرمانشاه

سرهنگ علی عباسی کسانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با مراجعه یکی از شهروندان به مأموران انتظامی سنقر و کلیایی مبنی بر اینکه در بازار احشام این شهرستان مشغول فروش احشام بوده و شخصی با مراجعه به وی و نمایش رسید بانکی ۲ رأس گوسفند از وی خریداری کرده است اما پس از ساعتی متوجه شده است پولی به حسابش واریز نشده و مورد کلاه‌برداری قرار گرفته است، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی، مشخص شد که فرد کلاه‌بردار با ایجاد یک رسید جعلی توسط برنامه‌های موبایلی و با نشان دادن یک رسید بانکی جعلی پس از دریافت احشام، بازار را ترک کرده است.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه ادامه داد: مأموران پلیس فتا اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و پس از تحقیقات گسترده و همه‌جانبه ردپای مجرم را شناسایی کردند.

سرهنگ کسانی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهم در اقدامی غافلگیرانه در مرکز استان دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد و در بازجویی‌ها به کلاه‌برداری اعتراف کرد.

وی گفت: فروشندگان طعمه‌های مناسبی برای کلاه‌برداری با رسید جعلی هستند، لذا اگر قصد فروش کالایی را دارند تا زمان دریافت پیامک واریز وجه از سر شماره اصلی بانک عامل و مطابقت با میزان موجودی حساب خود، از ارائه کالا به خریدار خودداری کرده و مواظب شگرد کلاه‌برداری با ساخت رسیدهای اینترنتی جعلی باشند.

کد خبر 6097193

دیگر خبرها

  • ۵۷ درصد فوتی‌های تصادفات استان بوشهر موتورسواران هستند
  • توزیع ۳۰۰۰ کلاه ایمنی بین راکبین موتور سیکلت آذربایجان‌ غربی‌
  • هدف‌گذاری تبدیل ۱۶۰۰ کیلومتر سیم به کابل خودنگهدار
  • مدیر عامل کافه بازار: بازار طی ۲ ماه ۲۰۰ میلیون تومان باگ بانتی پرداخته است
  • ساخت دستگاه تشخیص فوری سرطان توسط جوان ایلامی
  • ارتقای درجه‌های ۷ شهرداری استان اردبیل
  • کیسه هوای لباس موتورسواران چگونه عمل می کند ؟ (فیلم)
  • ارتقاء ایمنی پدران موتورسوارهمیاران پلیس در زاهدان
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی خریدار احشام در کرمانشاه