Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   محمد امیری  مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد، گفت:شیوع بیماری کرونا موجب شده است تا بسیاری از برنامه‌هایی که برای هفته معلم با حضور جمع کثیری از فرهنگیان شهرستان برنامه ریزی شده بود، اجرایی نشود.

امیری افزود: علارقم این محدودیت در شهرستان بجنورد مراسم زنگ سپاس معلم با حضور مسئولین استانی و با مشارکت صدا و سیمای استان به صورت زنده در استودیو سیما نواخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد:تقدیر نمادین از چند معلم نمونه استانی وشهرستانی، ارسال پیام تبریک برای فرهنگیان، تولید ویژه نامه الکترونیکی وتهیه کلیپ از تلاش فرهنگیان شهرستان از برنامه‌های ویژه هفته معلم است که اجرا خواهد شد.

امیری عنوان کرد: در هفته بزرگداشت مقام معلم ۱۰۳ معلم و کارمند نمونه پویا از فرهنگیان این شهرستان نیز معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد افزود: این افراد شامل گروه مدیران، معاونان، آموزگاران ابتدایی، دبیران متوسطه اول و دوم، مشاوران، مربیان پرورشی وتربیت بدنی، استادکاران، سرپرستان، معلم یاران و دیگر فرهنگیان است که در قالب معلم پویا معرفی می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته معلم تقدیر از معلم شهرستان بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم

؛سید تقی موسوی با بیان اینکه هم اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان قم در حال تحصیل هستند گفت: استان قم سه پردیس تربیت معلم دارد و تنها استان دارای پردیس تخصصی تربیت معلم پرورشی است.

وی افزود: در حال حاضر رشته‌های آموزش ابتدایی، رشته آموزش فارسی، عربی، مشاوره و راهنمایی، رشته آموزش کودکان با نیاز‌های ویژه ورشته الهیات دراین دانشگاه تدریس می‌شود ودانشجویان درفضایی آرام وعلمی هنر معلمی را با به روز‌ترین روش‌ها وفناوری آموزش می‌بینند.
سالانه ۳۰ هزار نفر در این دانشگاه پذیرش می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند
  • اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم
  • فرهنگیان به‌عنوان قهرمان ملی معرفی شوند
  • پیشرفت برنامه‌ها در دانشگاه فرهنگیان کافی نیست
  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر