Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز آخرین مهلت ثبت نام شانزدهمین دورۀ دانش‌افزایی و توانمندسازی اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که به صورت برخط و در سامانۀ آموزش مجازی دانشگاه با عنوان آموزش مجازی؛ اصول، ابزار و روش‌ها برگزار می شود.

به گزارش  خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس ، شانزدهمین دورۀ دانش‌افزایی و توان‌مندسازی اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی به صورت برخط و در سامانۀ آموزش مجازی دانشگاه با عنوان آموزش مجازی؛ اصول، ابزار و روش‌ها برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش ، معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی در نظر دارد شانزدهمین دورۀ دانش‌افزایی و توان‌مندسازی اعضای هیأت علمی را از ۱۳ لغایت ۱۸ اردیبهشت‌ماه سال جاری به صورت برخط و در سامانۀ آموزش مجازی دانشگاه با عنوان آموزش مجازی؛ اصول، ابزار و روش‌ها (۶ کارگاه ۲ ساعته) و با ظرفیت هر کارگاه ۲۵ نفر، برگزار می کند.

در اطلاعیه دانشگاه علامه طباطبایی آمده است: علاقه‌مندان به حضور در این دوره می‌توانند درخواست خود را با ذکر نام، نام خانوادگی، دانشکده، گروه آموزشی محل خدمت و شماره تماس به رایانامۀ مدیریت برنامه‌ریزی آموزشی، نظارت و سنجش دانشگاه به نشانی brn@atu.ac.ir ارسال کنند.

گفتنی است ، به منظور فراهم آوردن زمینۀ بهره‌مندی تعداد بیشتری از اعضا، هر عضو هیأت علمی می‌تواند تنها در دو کارگاه ثبت‌نام کند. ضمن آن‌که این کارگاه‌ها در آیندۀ نزدیک مجدداً برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است ، مهلت ثبت‌نام این دوره  تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۰ اردیبهشت ماه جاری بوده و در صورت ثبت‌نام بیش از ظرفیت، تعیین اولویت بر اساس زمان ثبت‌نام خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش علامه طباطبایی آموزش دانشگاه دانشگاه علامه طباطبایی دانشگاه علامه طباطبایی آموزش مجازی هیأت علمی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد

حسن هاشمی پور عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در سال ۱۴۰۳ به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسن هاشمی پور متولد ۱۳۵۰ در رفسنجان است که مقطع کارشناسی در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه تهران و مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را گذرانده است.

وی استاد تمام رشته مهندسی شیمی بوده که دارای سابقه تدریس ۲۳ سال در دانشگاه‌های شهید باهنر کرمان و، ولی عصر (عج) رفسنجان است.

حوزه تخصص وی سینتیک شیمیایی و جداسازی مواد در قالب پژوهش‌های تجربی و ریاضی با تاکید بر فناوری نانو است که نتایج این تحقیقات چاپ حدود ۱۰۰ مقاله در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی، یک ثبت اختراع بین‌المللی، یک کتاب با ناشر بین‌المللی و دو کتاب با ناشر ملی است.

دیگر خبرها

  • واکنش دانشگاه تهران به حواشی برخی انتصابات در دانشکده خانواده
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • آیین بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه اصفهان برگزار شد