Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان صید غیر مجاز را عاملی برای ورود آسیب به ذخایر آبزیان عنوان کرد و گفت: باید با مشارکت صیادان و به کارگیری ظرفیت بسیج دریایی بر صید آبزیان نظارت و از صید غیر مجاز جلوگیری شود.. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، فریدون همتی در دیدار با جمعی از صیادان استان هرمزگان اظهار داشت: بخش قابل توجهی از مردم هرمزگان فعالیت‌های صیادی و شیلاتی را دنبال می‌کنند و از این رو از اداره کل شیلات می‌خواهیم گزارشی از وضعیت شیلات و صیادی ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آتش سوزی در اسکله صیادی پشت شهر بندرعباس مهار شد/ یک لنج طعمه حریق شدتسنیم گزارش می‌دهد؛ رونق صیادی با صادرات محصولات شیلاتی در مازندران

وی افزود: شیلات و صیادی استان هرمزگان دچار برخی مشکلات است که باید این مشکلات شناسایی، مطرح و با پیگیری‌های مستمر حتی در سطح کشور حل شوند. 

استاندار هرمزگان گفت: یکی از مشکلات موجود در حوزه صیادی، صید غیرمجاز است که آسیب‌های زیادی به ذخایر آبزیان استان وارد می‌کند. 

وی تصریح کرد: باید از صیادان و مشارکت بسیج دریایی کمک گرفت و ضمن نظارت بر صیادی از صید های غیر مجاز با شیوه‌های غیرمجاز جلوگیری شود. 

همتی اظهار داشت: مشکلات صیادان استان را پیگیری می‌کنیم و می‌دانیم که حل مشکلات این قشر می‌تواند تاثیر بسزایی در رونق این گونه فعالیت‌ها داشته باشد. 

انتهای پیام/864/ت

R7555/P/S6,58/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد

جودکی بیان کرد: با بازرسی‌های مستمری کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه ۱۹۰ اعلام می‌شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 
 
جودکی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز