Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@18:32:29 GMT

دیه پادوانی به‌اندازه بودجه1سال استقلال!

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۰۰۰۷

برخورد نامناسب مسئولان استقلال با پادوانی ستاره برزیلی پیشین این تیم برای شان هزینه‌ای گزاف به همراه دارد ناطقان: شکایت ستاره برزیلی از استقلال سبب می شود تا این باشگاه رقمی خیلی بیش از آنچه در تصور مسئولان استقلال است و طلب های پرداخت نشده به این بازیکن ، هزینه روی دوش شان گذاشته شود.  اختلالات جسمی و حرکتی ایجاد شده برای این بازیکن بر اساس قوانین فیفا و عدم وجود سیستم بیمه ای برای پرداخت خسارت به بازیکنان آسیب دیده در لیگ ایران سبب شده تا او به دنبال غرامتی سنگین و میلیون دلاری برای آسیب دیدگی خود در زمین بازی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





 اخیرا خلف مدیر جدید روابط عمومی استقلال بدون اشاره به میزان خسارتی که پادو به دنبال آن است ، تایید کرده بود ماجرای حقوقی شکایت این یار برزیلی ابعادپیچیده ای دارد. حالا چنانچه پادو حکم سنگین میلیون دلاری علیه آبی‌ها بگیرد ، کاری بس دشوارپیش روی استقلال قرار خواهد داشت تا بتواند از این سدمالی جدید عبور کند. رقمی که در بدبینانه ترین حالت به اندازه هزینه یک فصل استقلال تخمین زده می شود. منبع: مشرق برچسب ها: دیه ، پادوانی ، بودجه یکسال ، استقلال

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دیه پادوانی بودجه یکسال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، آنتونی مهاجم برزیلی منچستر یونایتد به دلیل انجام خوشحالی گل با تقلید از سونیک یک بازی پرطرفدار الکترونیکی در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، در کانون توجهات قرار گرفت. 
آنتونی برزیلی که یک بازیکن شکست خورده در پروژه نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد به شمار می‌رود، در بازی مقابل برنلی پس از یک سال، از دیدار با ناتینگهام فارست در آوریل ۲۰۲۳، موفق شد در لیگ برتر انگلستان گلزنی کند و این گل را با نشان دادن عروسک سونیک و اهدا کردن آن به عکاس حاضر در اولدترافورد جشن گرفت.

آنتونی هفته گذشته هم مقابل کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی یک خوشحالی دیگر در پایان ضربات پنالتی انجام داد که باعث شد هواداران و کارشناسان انتقادات زیادی از او داشته باشند. 

البته گل امروز آنتونی هم مقابل برنلی بی اثر شد چرا که ۱۰ دقیقه پس از گلی که آنتونی مقابل این تیم به ثمر رساند، اشتباه عجیب آندره اونانا یک پنالتی به شاگردان کمپانی هدیه کرد که آن پنالتی هم تبدیل به گل شد تا شاگردان تن هاخ با تساوی ۱-۱ در هفته سی و پنجم، تنها یک امتیاز کسب کنند.

دیگر خبرها

  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف