Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نوروزپور با اشاره به فعالیت های جهادی امامزادگان و بقاع متبرکه برای مهار ویروس کرونا گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در جوار بیش از ۲۱۷ بقعه متبرکه کشور کارگاههای تولید ماسک راه اندازی شده است.

حجت الاسلام «محمد نوروزپور» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور برای مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک و گان در بقاع متبرکه کردیم که در مجموع این کارگاهها در جوار 217 بقعه متبرکه در امامزادگان کشور راه اندازی و بیش از شش میلیون و846 هزار و 570  عدد ماسک تاکنون در جوار امامزادگان تولید و توزیع شده است، ضمن اینکه در این امامزادگان بیش از 200 هزار دست لباس گان نیز تهیه و تولید و به بیمارستان ها و نقاهتگاههای نگهداری بیماران کرونایی ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به فعالیت 372 گروه جهادی برای مهار ویروس کرونا که شامل مبلغین بومی، خدام ثابت و افتخاری هستند، گفت: ضدعفونی بقاع متبرکه و محیط پیرامون آن، ارسال بسته های بهداشتی به خانواده های نیازمند و توزیع ماسک نیز بخش دیگری از خدمات صورت گرفته توسط این گروه جهادی است.

 

 وی با اشاره به توزیع سبد غذایی میان نیازمندان در راستای رزمایش مواسات و همدلی مومنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر دستگیری از نیازمندان و رزمایش مواسات و همدلی مومنانه،  در مرحله اول بیش از ۱۰۰ هزار بسته  سبد غذایی از سوی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در میان نیازمندان توزیع شد.

 

 

حجت الاسلام نوروزپور افزود: علی رغم تعطیل بودن بقاع متبرکه با تدابیر اندیشه شده با کمک هیئت امنای امامزادگان و مشارکت های مردمی و خیرین، سبدهای معیشتی و ارزاق شامل گوشت، مرغ، برنج، روغن، ماکارونی و قند از سوی مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه بین خانواده‌های کم برخوردار در استان ها در حال توزیع است و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

 

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امورخیریه همچنین خاطر نشان کرد: گروه های جهادی بیش از 243 هزار پرس غذا در بیمارستان ها و نقاهتگاه ها غذای گرم توزیع کرده اند و میان وعده غذایی نیز در امامزادگان و بقاع متبرکه تهیه و به بیمارستان ها و نقاهتگاه ها ارسال شده است./

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی ماه مبارک رمضان امامزادگان و بقاع متبرکه بقاع متبرکه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، آتش پاد دوم حسن عظیمیان مدیر منطقه ۳ عملیات آتش نشانی مشهد با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام حریق در انبار و کارگاه بزرگ ذغال در جاده کنه بیست در ساعت ۱:۲۳ دقیقه بامداد امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، بلافاصله آتش نشانان چهار ایستگاه ۶،۱۵،۴۹ و ۴۱ به محل اعزام شدند.   وی گفت: با سرعت عمل آتش‌نشانان از سرایت آتش به دیگر نقاط این کارگاه ۵۰۰ مترمربعی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۲:۲۶ دقیقه بامداد به پایان رسید.   مدیر منطقه ۳ آتش نشانی مشهد بیان کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه