Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارمندان بسیجی همدان در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری در عملی خداپسندانه ضمن وقف حقوق‌های خود از یک تا سه روز، اقدام به توزیع ۱۴۵ بسته معیشتی به ارزش ۴۰ میلیون تومان در بین افراد آسیب دیده از کرونا کردند. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، از زمان شیوع بیماری کرونا تا امروز جامعه ایرانی ایمانی ما با مشکلات بسیاری در بخش‌های مختلف رو‌به‌رو شده است اما تا امروز مشارکت گسترده مردم در قالب گروه‌های جهادی برای همدلی و یاری رساندن به یکدیگر، سبب شده بتوانیم این مشکلات را یکی پس از دیگر پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین مردم دارالایمان همدان نیز از این قاعده مستثنا نیستند و همانند مردم دیگر شهرها دست به اقدامات گسترده‌ای برای یاری رساندن به نیازمندان کرده‌اند که از جمله می‌توان به تشکیل گروه‌های جهادی و مردمی مانند شکل گیری 500 گروه جهادی از کارمندان بسیجی همدان برای مقابله با کرونا اشاره کرد.

18000 بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در شیراز توزیع شد1500 بسته حمایتی رزمایش کمک مومنانه در آران و بیدگل توزیع می‌شودرزمایش کمک‌های مومنانه صنعتگران تبریز با توزیع 10 هزار بسته معیشتی آغاز شد

 

مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه هزار و 7450 نفر از کارمندان همدانی در قالب گروه‌های جهادی برای مقابله با کرونا ساماندهی شده‌اند، اظهار داشت:از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در استان، بسیج کارمندان به طور جدی اقداماتی را در راستای مقابله با این ویروس انجام داده است که می‌توان به غربالگری و کمک به مجموعه وزرات بهداشت، ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن، تهیه موارد مورد نیاز خانواده شهدا وغیره اشاره کرد.

وی بیان کرد: کارمندان بسیجی استان همدان در بخش ضدعفونی کردن معابر تنها به گندزدایی از سطح معابر شهر اکتفا نکرده‌اند بلکه در روستاهای دور افتاده، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی نیز حضور یافته و اقدام به ضدعفونی کردن معابر و بخش‌های پرتردد  هر مکان کرده‌اند.

امیری با اشاره به اینکه در طرح ضدعفونی کردن معابر، مکان‌های پردد، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی  یک میلیون و 200 هزار لیتر مواد ضدعفونی توسط گروه‌های جهادی بسیج کارمندان استفاده شده است، ابراز کرد: روزانه 40 تا 100 هزار لیتر مواد ضدعفونی برای گندزدایی دستگاه‌های اجرایی، مراکز تولیدی، کارخانه‌ها و نقاط شناسایی شده، استفاده شده است.

وی تولید بیش از 2 میلیون و 400 عدد ماسک را از دیگر خدمات ارائه شده توسط بسیج کارمندان برشمرد و گفت: ما در این مدت توانستیم 16 خط تولید ماسک را راه اندازی کرده و این تولیدات را در اختیار مراکز درمانی قرار دهیم.

مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) همدان همچنین از توزیع 4 هزار بسته بهداشتی شامل ژل ضدعفونی کننده، دستکش و پنج عدد ماسک در بین کارمندان بسیجی خبر داد و بیان کرد: علاوه بر این اقدامات، ما توانستیم تعدادی خانواده‌ آسیب دیده از کرونا را شناسایی کرده و 145 بسته معیشتی به ارزش 40 میلیون تومان را در بین آنها توزیع کنیم.

وی عنوان کرد: کارمندان بسیجی استان همدان علاوه بر فعالیت در بخش‌های ذکر شده، در راستای عمل مومنانه و کمک به نیازمندان تصمیم گرفتند حقوق یک تا سه روز خود را وقف این کار خیر و خداپسندانه کنند.

انتهای پیام/742/ت

R41405/P/S6,75/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا کارمندان بسیجی گروه های جهادی بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود