Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مظاهری روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: طرح ملی راهکار در ایام ماه مبارک رمضان به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند و افراد آسیب‌دیده از کرونا در قالب ۲ بسته ‌برنامه و ۴ محور ایمان، همدلی، کار و ایثار برگزار می‌شود.

مظاهری ادامه داد: ایجاد و تقویت نهضت خدمت‌رسانی، تقویت بنیه ایمان، همدلی، کار و ایثار در محیط خانواده و محله با استفاده از ظرفیت‌های خودجوش و داوطلبانه مردمی و کانون‌های مسجدی با محوریت امام جماعت و همراهی هیات امنای مسجد و سایر تشکل‌های محله به صورت جهادی، اجرای برنامه‌های فرهنگی، دینی و مذهبی در فضای مجازی در ایام ماه مبارک رمضان، ثبت فعالیت‌های کانون‌های مساجد در حوزه جمع‌آوری کمک‌های مردمی و در نهایت یکپارچه‌سازی کمک‌های جمع‌آوری‌شده به منظور تاثیرگذاری بیشتر از اهداف اجرای این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، نقش مردمی خود را در مقابله با شیوع و گسترش این ویروس به خوبی ایفا کردند.

وی افزود: ضدعفونی معابر، اماکن عمومی و خیابان‌ها، تهیه، تامین و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده، اطلاع‌رسانی و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی از طریق فضای مجازی در خصوص روش‌های مبارزه با کرونا و راه‌اندازی پویش‌های مردمی علیه کرونا از جمله اقدامات کانون‌های مساجد استان بوده است.

مظاهری ،از  توزیع روزانه ۱۰ هزار ماسک در ۱۵ کانون فرهنگی و هنری استان خبر داد و گفت:کانون‌های مساجد با توجه به نگرانی‌هایی که در زمینه تامین و توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک در بین مردم وجود داشت، با راه‌اندازی کارگاه‌های خانگی و همچنین کارگاه تولید ماسک در کانون، خدمات خوبی ارائه دادند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۵۵ هزار عضو در  کانون فرهنگی و هنری مسجد در مناطق روستایی و شهری استان فعالیت دارند، خاطر نشان کرد: کانون‌های مساجد استان با استقبال گسترده از طرح ملی راهکار، فعالیت‌هایی از جمله بهره‌گیری از کمک نیکوکاران، تهیه بسته‌های مواد غذایی در بین نیازمندان و تامین و توزیع اقلام بهداشتی را در دستورکار خود دارند.

وی با بیان اینکه بازه زمانی این طرح اردیبهشت تا پایان خردادماه سال جاری اعلام شده است، افزود: کانون‌ها می‌توانند با ارسال فیلم و عکس از فعالیت‌های صورت گرفته در قالب طرح ملی راهکار، بارگذاری در صفحه اختصاصی کانون و یا انتشار در فضای مجازی در این طرح مشارکت کنند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اجرای برنامه های فرهنگی چهارمحال و بختیاری خانواده کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشورهای جهان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کانون های مساجد طرح ملی راهکار فرهنگی و هنری مساجد استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۰۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت با بیش از ۳۰ اجرا در استان کرمان حضور دارد.

اکبر خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در استان کرمان حضور دارد و بیش از ۳۰ اجرا در مناطق مختلف استان خواهد داشت.

وی افزود: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون در سال جاری، امروز جمعه هفتم اردیبهشت مهمان مردم رفسنجان است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان با قدردانی از همکاری شهرداری و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در اجرای این نمایش تصریح کرد: این نمایش امروز ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار آیت‌الله طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

وی ادامه داد: در خلاصه این نمایش عروسکی، سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد؛ حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است‌. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش هست آرزویی کند تا برآورده شود. اما ترجیح سارا چیز دیگری است.

کد خبر 748043

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو