Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی جودو کشورمان از بد قولی مسئولان فدراسیون به او گله مند است.

طرفداری- علی معلومات، مربی تیم ملی جودو ایران از وضعیت خود و بی توجهی مسئولان ابراز نارضایتی کرد.

معلومات در مصاحبه با فارس در بجنورد اظهار داشت:

به واسطه شیوع کرونا و ابلاغ تعطیلی باشگاه‌های ورزشی تنها منبع درآمد بنده نیز قطع شد و این روزها بیکاری امان من را بریده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:

متاسفانه از قدیم این جمله را شنیده‌ایم که «پهلوان زنده را عشق است» و برای بنده که بهترین روزهای عمرم وجوانی خود را پای کسب افتخار و احتزار پرچم سه رنگ کشور در میادین مختلف گذاشتم، دنیا مثل آوار بر سر من خراب شده است.

قهرمان سابق جودوی آسیا با اشاره به شرایط نامناسب فعلی خود گفت:

چرا مسئولین هیچ برنامه و تدبیری برای زندگی بعد از دنیای قهرمانی ورزشکارانی مثل بنده ندارند؟

عضو اسبق تیم ملی جودو گفت:‌

بهره‌‌مندی از یک زندگی معمولی آیا برای کسی که در المپیک برای کشور به میدان رفته است و بارها سرود پرافتخار ایران را در کشورهای مختلف طنین‌انداز کرده، توقع زیادی است.

معلومات با اشاره به مسئولیت این روزهای خود در کسوت مربی‌گری تیم‌های ملی جودو و کوراش گفت:

بنده به عنوان مربی تیم ملی هیچ حقوقی دریافت نمی‌کنم.

مربی تیم ملی جودو ضمن انتقاد از مدیران ورزشی و مسئولین تصریح کرد:

بی‌ توجهی مدیران از درد بیکاری و بی‌پولی برایم سخت‌تر است.

وی در ادمه افزود:

هیچ کس به فکر ورزشکاری که از صحنه قهرمانی کنار رفته نیست و فقط به دنبال پهلوان زنده هستند که بلافاصله با ورزشکاری که مدال جهانی و آسیایی بر گردن دارد، عکس یادگاری بگیرند و در رسانه‌ ها با آن پز بدهند.

نفر پنجم المپیک پکن تصریح کرد:

در روزهایی از این کشور به آن کشور می‌ رفتم و تمرینات سخت آماده‌سازی را به جان می‌خریدم، فقط شادی مردم عزیز کشورم من را در این مسیر نگه می‌داشت.

 قهرمان سابق جودوی آسیا گفت:

اگر تنها دغدغه‌ام در روزهای قهرمانی کسب مدال از المپیک و مسابقات جهانی بود، دغدغه این روزهایم انتقال این تجربیات گران‌بها با هدف تربیت جوان‌‌های با استعداد استان و کشورم است.

معلومات گفت:

اشتغال ورزشکاران در نهادهای دولتی با هدف تامین نیازهای آن‌ها در آینده یکی از این تدابیر جهت کاهش معضلات ورزشکاران در روزهای خداحاظی از میادین است.

وی بیان کرد:

پیگیری‌ها من در روزهایی که در قانون مصوب شده بود قهرمان‌های مسابقات قاره‌ای و جهانی استخدام ارگان‌های دولتی بشوند نیز بی‌نتیجه بود.

معلومات با اشاره به عدم پاسخگویی مسئولین ارشد به درخواست‌هایش گفت:

برای پیگری این مصوبه تا دفتر وزیر هم رفتم ولی نتیجه‌ای نداشت و پاسخ آنها این بود«این مصوبه شامل شما نمی‌شود»

عضو سابق تیم ملی جودوی ایران در انتها تاکید کرد:

بنده علی معلومات هستم. قهرمان سابق آسیا با ۳۸ سال سن و مستاجر، دارای دو فرزند، بدون هیچ‌گونه درآمد و این یعنی آیینه تمام نمای یک جوانی که می‌خواهد در این مسیر قدم بردارد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مربی تیم ملی جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟

مهدی فرجی ـ تهیه‌کننده سریال «نون خ» ـ راضی است که اجازه داده‌اند در این مجموعه به قصه کولبرها بپردازند. او در عین حال می‌گوید: در این سریال دو خط قرمز ـ یکی مسائل دینی و دیگری قومیتی ـ را در عین حال که مراقبت کردیم به آن پرداختیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، نشست خبری سریال «نون خ ۵» با حضور مسعود کریمی خضرا (مدیر گروه طنز سیمافیلم)، مهدی فرجی (تهیه‌کننده) و سه تن از بازیگران این سریال از جمله صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاالله وروایی صبح امروز سه شنبه ـ ۱۱ اردیبهشت ـ در سازمان صداوسیما برگزار شد.

مهدی فرجی در ابتدای این نشست بیان کرد: همان‌طور که در نظرسنجی‌ها مشهود بود «نون خ ۵» نسبت به فصل گذشته پرمخاطب‌تر بود. از رئیس سازمان صداوسیما تشکر می‌کنم که این اجازه را دادند به خط قرمزها بپردازیم و در کنار لحظات شاد و کمیک نقد هم داشته باشیم. ما در سازمان دو خط قرمز یکی مسائل دینی و قومیت را در عین حال که مراقبت کردیم به آن پرداختیم اینکه اجازه دادند به قصه کولبرها بپردازیم اتفاق خوبی بود.

در ادامه وروایی ـ بازیگر نون خ ـ گفت: شرایط کپرنشین‌هایی که دیدم برایمان سخت و ناراحت‌کننده بود. عموم مردم در استان‌ها سریال «نون خ» را دوست داشتند و تاکید داشتند درباره قومیت‌ها باز هم کار شود. 

همچینین صهبا شرافتی در سخنانی گفت: فصل پنجم برای من چالش برانگیز بود از رانندگی اتوبوس که پایه دو نداشتم اما با کمک دوستان از پس آن برآمدم. 

او گفت: «نون خ ۵» فضای متفاوتی داشت، پستی و بلندی داشت، چابهار زیبا رفتیم، سپس به کولبرها در فضای زمستانی رسیدیم و خودم کار را دوست داشتم امیدوارم که توانسته باشم به شخصه لبخندی را به لب بیاورم.

بازیگر سریال «نون خ» گفت: مخاطبان درخواست ساخت فصل جدید را از ما دارند. 

نوربخش نیز در سخنانی گفت: خداراشکر با تمام سختی‌هایی که داشتیم به امید اینکه مردم «نون خ ۵» را دوست خواهند داشت سریال را ساختیم و جلو رفتیم. خیلی خوب شروع و خیلی خوب تمام شد. امیدوارم فصل دیگر هم داشته باشد و در خدمت همه باشیم.

ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری روزهای تدبر قرآنی در ملایر
  • آیا مسئولان از هلی کوپتر اورژانس استفاده می‌کنند؟!
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • «نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟
  • توزیع ۶۶ هزار تذکره در دایکندی
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • (ویدئو) نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم
  • سختی دوست‌داشتنی