Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@07:16:41 GMT

معرفی برگزیدگان نخستین پویش مجازی خانه خند

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۰۷۴۴

معرفی برگزیدگان نخستین پویش مجازی خانه خند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از معرفی برگزیدگان نخستین پویش مجازی " خانه خند " در این استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، ناصر مقدم  با قدردانی از  تلاش ها و همکاری اصحاب فرهنگ هنر و رسانه در مدت شیوع بیماری کرونا و فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد:در این ایام جشنواره های مختلف فرهنگی هنری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پویش مجازی خانه خند نیز از جمله برنامه هایی بود که با محوریت شهرستان نظرآباد برگزار شد وبرگزیدگان آن اعلام شدند.

 مقدم گفت: بر این اساس استندآپ های "پلن" با اجرای آرمین بهرامی از شهرستان نظرآباد،"در خانه می مانیم" با اجرای کیوان شعار از کرج و "من و مختار" با اجرای مهسا بیرجندی از کرج به عنوان برگزیده معرفی شدند.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز به آثار برگزیده بخش ویژه خانوادگی اشاره کرد و گفت: "نهادینگی" با اجرای زهرا فتحی به همراه خانواده از شهرستان نظرآباد،علیرضا رحیمی فرد از کرج وکوٹر فتحی از شهرستان نظرآباد در این بخش به عنوان آثار برتر معرفی شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پایان افزود : با توجه به شیوع ویروس کرونا و ایجاد این پویش با شعار #در_خانه_می_مانیم ،  فراخوان جشنواره مجازی در فروردین ماه توسط ‌این اداره کل با همکاری کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد برگزار و با داوری پانزده اٹر از بین آٹار رسیده از داخل و خارج از استان البرز این جشنواره به پایان رسید .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ناصر مقدم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز شهرستان نظرآباد استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا

 

به مناسبت نهم اردیبهشت ماه و روز ملی شورا‌ها نشستی با حضور برخی اعضا‌ی شورای اسلامی شهر و روستای استان در استانداری مرکزی برگزار شد.

استاندار مرکزی گفت: سال گذشته افزون بر ۱۰۰۰ میلیار تومان در طرح های عمرانی روستایی هزینه شد.

مخلص الائمه افزود: بودجه عمرانی استان مرکزی برای شهر و روستا نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی نیز گفت: متاسفانه حوزه‌های فرابخشی ارتباط مستقیم با شهرداری و دهیاری ندارند لذا هزینه‌های آنها به صورت مستقیم تامین نمی‌شود و تصمیم بر این شد فرمانداران همکاری بیشتری در حوزه شهرستان‌ها داشته باشند. 

اسدی افزود: مقرر شد جلسات موضوعی با حضور مسئولان مربوطه در حوزه‌های مختلف برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب