Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- عضو مستقل در مجلس نمایندگان آمریکا که حامی استیضاح ترامپ نیز بود، از احتمال نامزدی خود برای حزب لیبرترین در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در این کشور خبر داد.

تارنمای آکسیوس بامداد چهارشنبه گزارش داد که «جاستین آماش» جمهوریخواه پیشین و عضو مستقل کنونی در مجلس نمایندگان آمریکا گفته که کمیته‌ای استمزاجی برای نامزدی از سوی حزب لیبرترین در انتخابات ریاست جمهوری امسال این کشورش تشکیل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آماش پس از انتشار گزارش «رابرت مولر» بازپرس پیشین پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا پیرامون احتمال تبانی ستاد انتخابات دونالد ترامپ با مسکو، به عنوان تنها جمهوریخواه حمایت خود را از استیضاح او اعلام کرد. وی سپس وابستگی حزبی خود را تغییر داده و به عنوان عضو مستقل مجلس نمایندگان آمریکا به استیضاح ترامپ رای داد.

«مارگارت تالو» خبرنگار تارنمای آکسیوس گفت که مشخص است آماش که به انتقاد از نحوه مدیریت ترامپ در مقابله با شیوع ویروس کرونا پرداخته، قصد دارد خود را به عنوان جایگزینی برای او معرفی کند.

به نوشته آکسیوس، آماش ماه‌ها بود که این موضوع را بررسی می‌کرد و این اقدام او دور از انتظار نبود. اگر او به عنوان نامزد حزب لیبرترین معرفی شود، پیروزی در انتخابات هدف دور و درازی خواهد بود اما در صورت وجود رقابت تنگاتنگ میان دو حزب اصلی جمهوریخواه و دموکرات، می‌تواند به عنوان نامزد حزب سوم باعث شکست آرا شود.

در حال حاضر ترامپ به عنوان نامزد قطعی حزب جمهوریخواه انتخاب شده و انتخاب «جو بایدن» نیز با توجه به کناره‌گیری اکثریت قریب به اتفاق رقیبان درون‌حزبی‌اش به نفع او و حمایت بزرگان حزب دموکرات به عنوان نامزد نهایی این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ تقریبا قطعی شده است.

کارزار انتخاباتی بایدن و متحدان وی حملات همه‌جانبه‌ای علیه مدیریت شیوع ویروس‌کرونا در آمریکا توسط ترامپ به راه‌انداخته و شک ندارند این موضوع در ماه نوامبر (زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در آبان‌ماه) برگ برنده‌ای برای دموکرات‌ها خواهد بود.

به گزارش ایرنا، نتایج تازه‌ترین نظرسنجی‌ها در آمریکا نشان می‌دهد که بایدن در روند انتخابات ریاست جمهوری از برتری ۶ امتیازی در مقابل ترامپ برخوردار است. براساس نظرسنجی سراسری و مشترک یو اس ای تودی و دانشگاه سافولک آمریکا، ۴۴ درصد افراد از نامزدی بایدن در انتخابات نوامبر حمایت کردند و ۳۸ درصد نیز طرفدار ترامپ بودند.

حزب لیبرترین آمریکا اکنون هیچ نماینده‌ای در سنا و مجلس نمایندگان ندارد و از زمان تشکیل درسال ۱۹۷۱ در همه انتخابات ریاست جمهوری نامزد معرفی کرده بود. این حزب در سال ۲۰۱۶ با پیشرفتی چشمگیر توانست ۳.۲۹ درصد آرا را کسب کند در حالی که تا پیش از آن کمتر از یک درصد را در اختیار داشت.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری مجلس نمایندگان عنوان نامزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.

به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»

این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.

همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901245

دیگر خبرها

  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم