Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@12:58:04 GMT

۴۸ واحد صنفی متخلف در دلیجان مهر و موم شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۰۹۱۸

۴۸ واحد صنفی متخلف در دلیجان مهر و موم شد

دکتر « مرتضی اسحاقی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این صنوف بیشتر در زمینه تهیه و توزیع مواد غذایی  و خدمات مرتبط با سلامت فعالیت داشتند که در بازدید کارشناسان بهداشت محیط نکات بهداشتی در راستای کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا را رعایت نکرده بودند.
وی بیان کرد: ۱۴ سالن غذاخوری، ۱۱ آرایشگاه زنانه و مردانه، ۶ نانوایی، پنج فروشگاه مواد غذایی، چهار واحد عرضه میوه و سبزی، چهار سفره خانه، سه باشگاه ورزشی و یک جایگاه سوخت بنزین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون به دلیل رعایت نشدن پروتکل بهداشتی تعطیل شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست مرکز بهداشت دلیجان بیان کرد: از اسفندماه گذشته تاکنون بیش از چهار هزار بازرسی از واحدهای صنفی دلیجان انجام شده است.
ویروس کرونا مانند سایر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی، بیماران دیابت و دیالیزی می‌تواند خطرناک باشد.  
این ویروس نخستین بار در شهر ووهان کشور چین شناسایی شد و هم اینک به بیشتر کشورها سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی در این مورد وضعیت فوق‌العاده اعلام کرده است.

دلیجان در جنوب استان مرکزی است و ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

بر اساس آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  تاکنون ۷۲ هزار و ۴۳۹ بیمار مبتلا به کرونا در کشور بهبود یافته و از مراکز بیمارستانی ترخیص شده‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان مرکزی تهیه و توزیع مواد چین میوه و سبزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 

علیرضا حسن پور مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: با شکایت شاکی خصوصی پرونده گرانفروشی یک واحد صنفی کالارسان رسیدگی شد.

وی افزود: پس از بررسی مستندات و شواهد، تخلف انتسابی متصدی دفتر شرکت ارسال کالا محرز و متخلف محکوم به بازگرداندن حق شاکی و پرداخت ۸۰ میلیون تومان جزای نقدی شد.

حسن پور گفت: دفاتر حمل بار باید بر اساس مقررات و نرخ‌نامه مصوب کار کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، دریافت وجه بیش از نرخ مصوب، صادر نکردن فاکتور و درج نکردن نرخنامه با واحد صنفی برخورد می‌شود.

شهروندان می‌توانند تخلفات صنفی را از سامانه ارتباطی www.tazirat ۱۳۵.ir یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت