Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:54:02 GMT

طلایه‌داران معروف در مشهد ۱۴۵ هزار ماسک تنفسی تولید کردند

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۱۱۴۶

طلایه‌داران معروف در مشهد ۱۴۵ هزار ماسک تنفسی تولید کردند

سید عبدالله ارجاعی روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد ماسک از نیمه فروردین ماه امسال و به وسیله تعدادی از بانوان در سه کارگاه در شهر مشهد تولید شده است.

وی اظهار داشت: تولیدات آموزشی با عنوان سبک زندگی در دوران کرونا با شعار "ما به هم ربط داریم" ویژه فضاهای شهری، بازی، نیایش و سرگرمی ویژه فضای مجازی، شرکت در ضدعفونی کردن اماکن و معابر مختلف، شناسایی و تجلیل از گروه‌های جهادی که در زمینه مبارزه با کرونا فعال هستند و همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) در توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم از دیگر اقدامات طلایه‌داران معروف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تا کنون هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است و دو هزار بسته دیگر نیز آماده توزیع است و تا پایان ماه مبارک رمضان ۹ هزار بسته معیشتی توزیع خواهد شد.

کمیته‌های امر به معروف و نهی از منکر در ۲۷ شهرستان خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه شنبه نهم اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام کرد: تاکنون ۹۲ هزار و ۵۸۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به پنج هزار و ۸۷۷ تن رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک امر به معروف و نهی از منکر مشهد کمیته امداد امام خمینی (ره) پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک امر به معروف و نهی از منکر مشهد کمیته امداد امام خمینی ره ویروس کرونا ماسک امر به معروف و نهی از منکر مشهد کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی انصاری، با بیان اینکه آب‌های بسته بندی دارای مزایای متعددی هستند، از عدم وجود آلودگی‌های میکروبی و انگلی بیماری‌زا، وجود محدوده‌های مجاز املاح و فلزات سنگین و آفت کش‌ها به عنوان بخشی از این مزایا یاد کرد و گفت: دلیل کنترل کیفیت این محصولات در محل تولید از منبع اصلی آب گرفته تا پایان فرایند است در حالی که برای آب چاه کنترلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اظهارنظر در مورد اینکه مصرف آب چاه فقط منجر به بروز سنگ کلیه می‌شود، غیرمسئولانه و غیرکارشناسی است، یادآور شد: آب چاه‌ها ممکن است آلودگی‌های زیادی داشته باشند که ممکن است به دلیل نزدیکی به مناطق مسکونی، کشاورزی، مراکز صنعتی و منابع دیگر آب‌های زیرزمینی متصل آلودگی به ترکیبات آلی، نیترات و سولفات داشته باشد.

انصاری ادامه داد: در تولید و عرضه آب‌های بسته بندی، فرآیندهای صنعتی رعایت شده و مجوزهای لازم پس از بررسی‌ها و آزمایشات متعدد اخذ می‌شود. هر محصول یک شرایط نگهداری دارد که توسط تولید کننده در بسته بندی محصول، اعلام می‌شود که مصرف کننده، فروشنده و توزیع کننده ملزم به رعایت الزامات انبارداری، حمل و نقل و نگهداری هستند.

مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع سازمان غذا و دارو تاکید کرد: اگر شرایط نگهداری هر محصولی رعایت نشود، طبیعی است که شاید خطراتی برای مصرف کننده به همراه داشته باشد و این هم محدود به یک فرآورده مانند آب بسته بندی شده نیست. ظروف بسته بندی پت در ایران و دنیا، مختص آب‌های آشامیدنی نیست بلکه در نوشابه‌ها، روغن‌های خوراکی، برخی لبنیات و شیشه‌های شیرخوری کودکان نیز از مواد پت استفاده می‌شود.

کد خبر 6097527 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • توصیه به مصرف آب چاه به جای آب معدنی اشتباه است
  • واکنش سازمان غذا و دارو به توصیه به مصرف آب چاه
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی