Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@14:50:28 GMT

جریمه 9 میلیون دلاری فیفا برای استقلال!

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۱۱۵۲

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، لئوناردو پادووانی، فوتبالیست 36 ساله بزریلی، با شکایت ازفیفا برای دریافت مطالباتش این باشگاه را با جریمه سنگینی روبه رو کرده است. پادووانی با پیراهن تیم استقلال تهران دو فصل پیش در روزهای پایانی سال 1396 پس از برخورد با آرمین سهرابیان در دیدار مقابل فولاد خوزستان دچار شکستگی جمجه شد و مهره گردن او دچار شکستگی همراه با جا به جایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینفرد شفر پس از مصدومیت پادوانی رسماً در مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد فصل بعد(فصل گذشته) از این بازیکن در کادر فنی تیم استقلال استفاده می‌کند تا از این طریق ناتوانی او برای ادامه فوتبالش با دریافت مبلغی از باشگاه استقلال جبران شود اما علیرغم اینکه چنین اتفاقی هرگز نیفتاد، او تا به امروز حتی نتوانسته باقی مانده قراردادش را هم دریافت کند.

پادووانی که تحت قرارداد با باشگاه تهرانی با این مصدومیت تلخ رو به رو شد، پس از مدتی تهران را به مقصد کشورش ترک کرد و برای ادامه روند درمانی به برزیل رفت. پادووانی طی دو سال گذشته تنها رقمی حدود 40 هزار دلار دریافت کرده بود و 100 هزار دلار از مطالبات این بازیکن باقی مانده بود.

سال گذشته وکیل این بازیکن پس از بی اعتنایی مسئولان باشگاه به درخواست‌های مکرر این بازیکن، پرونده‌ای را در فیفا تشکیل داد تا از این طریق باقی مانده قرارداد این مدافع بلندقامت را دریافت کند. با گذشت چندین ماه از این شکایت فیفا به تازگی دراین خصوص تصمیم گیری کرده است و رای قطعی در آینده‌ای نزدیک به دست باشگاه استقلال می‌رسد.

با توجه به اینکه روز گذشته احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد در نظر دارد تا از این بازیکن دعوت کند تا به ایران سفر کرده و درخصوص پرداخت مطالبات با یکدیگر مذاکره کنند اما مقررات سخت فیفا پس از عدم توجه باشگاه استقلال به پادووانی که در زمین مسابقه مصدوم شده و از حمایت‌های باشگاه تحت قراردادش برخوردار نبوده است، این باشگاه را ملزم به پرداخت جریمه باورنکردنی 9 میلیون دلاری کرده است!

رای فیفا طی روزهای آینده به باشگاه استقلال ابلاغ خواهد شد که به طور قطعی در روزهایی که هنوز پرونده شکایت گادوین منشا، وینفرد شفر، سرور جپارف و سایر شاکیان خارجی از این باشگاه در فیفا در جریان است می‌تواند روزهای سختی را برای مسئولان این باشگاه در پی داشته باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران لئوناردو پادوانی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!

 باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، اطلاعیه‌ای را که منتشر کرده بود پاک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی سازمان لیگ، سه هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر به صورت همزمان برگزار خواهد شد و در این میان نیز مکان بازی استقلال برابر پیکان، ورزشگاه پاس قوامین تهران اعلام شده است. موضوعی که با اعتراض آبی‌ها همراه شد.

در متن اطلاعیه‌ای که رسانه رسمی استقلال صادر کرد، آنها نوشته بودند که با ارسال نامه‌ای به بهاروند، خواستار تغییر مکان این دیدار شده‌اند، چرا که استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است.

    آبی‌ها خواهان تغییر مکان این دیدار شدند و اعلام کردند باید بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود. اطلاعیه ای که پس از گذشت ساعتی، از رسانه‌های رسمی باشگاه حذف شد.

ظاهرا علت این موضوع، تهدید به جریمه باشگاه استقلال بوده است. مانی غفار مدیررسانه‌ای سابق آبی‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشته است که به مدیران استقلال گفته‌اند بابت انتشار خبر نامه اعتراضی به سازمان لیگ برای تغییر مکان بازی هفته آخر، دو میلیارد جریمه می‌شوید. استدلال کرده‌اند وقتی نامه زده‌اید، دیگر نباید اطلاع رسانی می‌کردید.

در نتیجه باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، تصمیم گرفت تا این اطلاعیه را از رسانه‌های رسمی خود پاک کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد