Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نظارت اعتباربخشی و صدور پروانه‌های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تعطیلی مراکز زیبایی پوست و مو،لیزر و جراحی‌های زیبایی تا اطلاع بعدی خبر داد.

قاسم ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز، بااشاره به شیوع بیماری کرونا و احتمال بیماری ویروسی کووید 19 از طریق ارائه خدمات پوست ،مو ،لیزر و جراحی‌های زیبایی اظهار داشت: فعالیت مراکز نامبرده تا اطلاع ثانوی تعطیل وارائه هرگونه خدمات در ان ماکز غیر قانونی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایزدی ادامه داد:در شیراز ۱۹ مرکز دندانپزشکی و یک مرکز در هر شهرستان با نظارت دانشگاه جهت پاسخگویی به موارد اورژانسی ضمن رعایت کامل پروتکل بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

ایزدی بااشاره به اینکه مطب‌ها نیز می‌تواند محلی برای تجمع افراد و افزایش شیوع ویروس کرونا باشد،گفت: مطب‌های خصوصی با رعایت کامل موارد بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی می‌توانند به بیماران خدمات ارائه دهند.

وی در ادامه بااشاره به ۷۹۹ مورد بازدید از مراکز درمانی توسط بازرسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ۱۴ اسفند سال گذشته  تا 6 اردیبهشت امسال بیان داشت:از این تعداد بازدید،۱۷ مورد تخلف کشف و به کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات معرفی‌شده‌اند که عمدتاً در ایام شیوع کرونا  به‌صورت غیرقانونی اقدام به انجام فعالیت‌های زیبایی و دندانپزشکی داشته شناسایی و پلمب شده‌اند.

مدیر نظارت اعتباربخشی و صدور پروانه‌های رئیس اداره نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین اظهار داشت: شهروندان می‌توانند از طریق دو سامانه تلفنی ۱۹۰ و ۱۸۱۹ موارد تخلف را گزارش دهند.

ایزدی یادآور شد:از تاریخ چهارم اسفند تا هشتم اردیبهشت بیش از 23 هزار مورد مشاوره و دریافت راهنمایی تلفنی  برای مقابله با ویروس کرونا با دو سامانه ذکرشده انجام‌شده است.

وی در پایان ضمن اشاره به اعلام آمادگی کامل بازرسان از اول اسفندماه تاکنون برای مقابله با کرونا جهت بازرسی مراکز درمانی،از شهروندان خواست تا در صورت نیاز برای مراجعه به مراکز درمانی در صورت امکان بدون همراه یا نهایتاً با یک همراه مراجعه کنند و حتی‌الامکان با هماهنگی تلفنی با مطب‌ها و مراکز درمانی با وقت قبلی مراجعه نمایند تا از ازدحام در مکان‌های درمانی جلوگیری شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زیبایی پوست شیراز مو مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق اعلام سخنگوی صنعت برق برای کسانی به صورت غیرمجاز از برق برای تولید رمزارز استفاده می‌کنند، جرایم سنگینی تا بیش از ١٠٠ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده است.
 محمد مرادی افزود: ماینر‌هایی که از این طریق کشف و ضبط شود، تحویل مقامات قضایی شده و براساس قوانین جدید امحا خواهد شد.
شناسایی دومین مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز در یاسوج
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی دومین مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز از ابتدای سالجاری در شهر یاسوج خبر داد و گفت: در اقدامی عملیاتی توسط کارکنان این شرکت و با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی ۵ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در بلوار قرنی شهر یاسوج کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: این مرکز که در واحد مسکونی و برای نوبت دوم اقدام به استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج غیر مجاز رمز ارز کرده است طی بازدید‌های دوره‌ای اکیپ‌های جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز شرکت توزیع برق استان شناسایی و ضمن تحویل به مراجع قضایی، بر اساس قوانین جدید با جریمه سنگین مواجه می‌شود.
مرادی ادامه داد: دستگاه‌های ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق، باعث فشار مضاعف به شبکه، ایجاد نوسان و در نهایت، خسارت به لوازم برقی مشترکان می‌شود.
وی با بیان اینکه گزارش‌های مردمی معرفی این مراکز علاوه بر محرمانه ماندن، مشمول پرداخت پاداش به گزارش کننده می‌شود گفت: عموم هم استانی‌ها می‌توانند اطلاعات خود درباره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز را در سامانه "سمات" شرکت توانیر، ثبت در برنامه کاربردی «برق من»، تماس با دفتر حراست شرکت توزیع برق استان به شماره ۳۱۱۸۸۱۱۰ و یا سامانه هوشمند مرکز اتفاقات برق «۱۲۱» ثبت کنند.
از ابتدای طرح شناسایی و جمع آوری مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز بیش از ۸۰ مکان در تعرفه‌های مختلف خانگی، کشاورزی و صنعتی سطح استان شناسایی و بالغ بر ۹۵۰ دستگاه ماینر غیرمجاز از این مراکز ضبط و تحویل مراجع قضایی شده است.

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • (ویدئو) اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست (فیلم)
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد