Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای‌پی، با انتشار خبر مرگ این کهنه‌سربازان از بیماری کووید-۱۹ مقام‌های ایالتی و فدرال در تلاش هستند بدانند مشکل این مرکز در دوران قرنطینه کرونا چه بوده است. با افزایش آمار مرگ و میر در خانه سربازان هولیوک، مقام‌های فدرال در حال بررسی این موضوع هستند که دلیل این امر کم بودن درمان‌های پزشکی بوده است یا نه و بازرسان ارشد ایالتی برای پیگرد قانونی ماجرا تصمیم می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام‌های رسمی روز سه‌شنبه اعلام کردند دست‌کم ۶۸ کهنه‌سرباز مقیم خانه سربازان هولیوک به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند و مشخص نیست دیگر مرگ‌های این مرکز هم ناشی از کووید-۱۹ بوده است یا به دلایل دیگر. آمارها نشان می‌دهد آزمایش کرونا در ۸۲ کهنه‌سرباز و ۸۱ نفر از کارکنان خانه هولیوک در ماساچوست مثبت بوده و از این بیماران، تا روز گذشته حدود ۷۰ نفر قربانی کروناویروس شده‌اند.

بنت والش، سرپرست خانه سربازان هولیوک در حال حاضر از کار برکنار شده است. او مقام‌های ایالتی و فدرال را به دادن آمار و اطلاعات اشتباه متهم کرد و مدعی شد در یک ماه گذشته همه مسئولان از اوضاع بحرانی این خانه آگاه بوده‌اند. کمبود شدید کادر درمان و شیوع گسترده ویروس کار را در نهایت به جایی رساند که حدود ۷۰ نفر در این مرکز جان سپردند.

روزنامه بوستن گلوب اعلام کرد اوضاع در خانه سربازان هولیوک به مرحله پایداری رسیده و البته دلیل اصلی آن کاهش شدید تعداد ساکنان است. تا اواخر ماه مارس ۲۳۰ کهنه‌سرباز در این خانه حضور داشتند و روز سه‌شنبه این آمار به فقط ۱۰۰ نفر رسید.

کد خبر 506364 برچسب‌ها كروناويروس آمریکا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس آمریکا کهنه سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!

مجری الجزیره خطاب به «مایکل مولروی» مقام بلندپایه سابق وزارت خارجه آمریکا گفت: هر روز برای دنیا از اصول، اخلاق، قانون اساسی و آزادی بیان سخنرانی می‌کنید، ورود پلیس به دانشگاه، مایه ننگ شماست. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، مجری الجزیره خطاب به «مایکل مولروی» مقام بلندپایه سابق وزارت خارجه آمریکا گفت: درباره برخورد خشن با دانشجویان صحبت می‌کنم؛ هر روز برای دنیا از اصول، اخلاق، قانون اساسی و آزادی بیان سخنرانی می‌کنید، ورود پلیس به دانشگاه، مایه ننگ شماست.

این مقام بلندپایه سابق وزارت خارجه آمریکا اظهار داشت دانشجویان می‌توانند نظراتشان را در ملک خصوصی یا فضای مجازی بیان کنند که مجری در واکنش به این اظهار نظر گفت: استدلال و بهانه شما را حتی در کشورهایی که غیردموکراتیک و استبدادی می‌خوانید هم نشنیده‌ایم.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرانسه: ۱۵۰ هزار سرباز روس در جنگ اوکراین کشته شدند
  • تحرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • احرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد
  • بازخوانی یک جنایت
  • ان‌بی‌سی: دولت آمریکا با آتش‌بس غزه در پی مهار اعتراض‌های دانشجویی است
  • ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!