Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@19:50:16 GMT

اختلاف جدید مسی و بارسلونا بر سر فروش یک بازیکن

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۱۷۲۳

اختلاف جدید مسی و بارسلونا بر سر فروش یک بازیکن

در تابستان سال ۲۰۱۷ و بعد از انتقال گرانقیمت نیمار به پاری سن ژرمن، مدیران دستپاچه بارسلونا خیلی سریع برای خرید بازیکنان جانشین اقدام کردند و در ابتدا عثمان دمبله، وینگر جوان دورتموند در همان تابستان و فیلیپ کوتینیو در زمستان سال ۲۰۱۸ و با مبالغی هنگفت راهی نوکمپ شدند، اما هیچکدام از این دو بازیکن عملکردی مطابق انتظار ارائه ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک ورزشی، در حال حاضر کوتینیو مشتریانی، چون چلسی، منچستر یونایتد، تاتنهام، آرسنال و پاری سن ژرمن دارد. بازیکن برزیلی این فصل را به صورت قرضی در بایرن مونیخ گذراند، اما باشگاه آلمانی حاضر نیست این انتقال را با قیمت ۱۲۰ میلیون یورو (۱۰۵ میلیون پوند) دائمی کنند. بارسلونا تمایلی برای حفظ فیلیپ کوتینیو ندارد، اما لیونل مسی از نحوه رفتار این باشگاه با هافبک سابق لیورپول عصبانی شده است.

به نظر می‌رسد مسی علاقمند به جدایی عثمان دمبله به جای فیلیپ کوتینیو بوده و می‌خواهد هافبک برزیلی در نوکمپ باقی بماند. عثمان دمبله طی سه فصل اخیر بازی‌های زیادی را به علت مصدومیت از دست داده و رفتار‌های عجیب و توام با بی انضباطی او بار‌ها باعث عصبانیت مدیران و کادر فنی بارسلونا شده است.

وینگر فرانسوی بارسا در این سه سال تنها در ۳۵ بازی لالیگایی برای این تیم به میدان رفته و لیونل مسی و برخی دیگر از بازیکنان باتجربه بارسلونا معتقدند بهتر است به جای فیلیپ کوتینیو، دمبله به فروش برسد تا از پول فروش او امکان جذب بازینانی، چون لائوتارو مارتینز یا نیمار فراهم شود. اخبار حاکی از تمایل تیم هایی، چون اینتر، یوونتوس و پاری سن ژرمن به جذب دمبله است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا سینا کمالخانی مرز شوشمی دعای روز پنجم رمضان مسی بارسلونا تابناک ورزشی دمبله کوتینیو ویروس کرونا سینا کمالخانی مرز شوشمی دعای روز پنجم رمضان فیلیپ کوتینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!

طی درگیری و اختلاف شخصی چند تن در خیابان کوثر زاهدان، ۳ نفر زخمی و یک نفر کشته شد. نیروهای امنیتی برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شدند./صابرین نیوز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • (ویدئو) سوپر گل پورتو، بازیکن خیرونا به بارسلونا
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن
  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!